سیاسی

برخی رسانه ها منافع غرب را نمایندگی می کنند

عدادی از مطبوعات نیز هستند که در برخی از برهه ها منافع ملی را نمایندگی نکردند و در واقع منافع غرب را تحت عنوان آزادی بیان دنبال کردند
محمد کاظم انبارلویی در برنامه مناظره پیرامون ویژگی های یک رسانه انقلابی در رادیو گفتگو با بیان اینکه غالب رسانه ها به انقلاب ، نظام و مردم وفادار هستند ودر این جهت گام بر می دارند، اظهار کرد: البته در مقابل تعدادی از مطبوعات نیز هستند که در برخی از برهه ها منافع ملی را نمایندگی نکردند و در واقع منافع غرب را تحت عنوان آزادی بیان دنبال کردند .

رئیس مرکز سیاسی حزب مؤتلفه اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم کارنامه مطبوعات از سال 77 تا 84 را مورد بررسی قرار داده است و در این دوره هشت ساله مجموعه شبهاتی که علیه نظام ، انقلاب و مبانی فکری نظام توسط برخی از رسانه های مدعی اصلاحات مطرح شده است بیش از دو هزار و ۳۵۰ مورد است .

وی خطاب با ذکر نمونه ای ادامه داد:مثلا روزنامه اعتماد ملی که در راس آن یک روحانی بود ۳۵ شبهه را درزمان انتشارش مطرح کرد در حالیکه این رسانه باید در مقام پاسخگویی به شبهات باشد نه شبهه افکنی.

سردبیر روزنامه رسالت افزود: در پس از انقلاب ما همواره با این دسته از مطبوعات روبرو بودیم و امام(ره) نیز در آن زمان به این رسانه ها تاکید می کردند که به اسلام ، انقلاب و مردم توجه کنند.

انبارلویی همچنین در واکنش به مواضعی که درباره نقد مذاکرات کنونی هسته ای گرفته می شود، گفت: ما اگر نقدی نیز انجام می دهیم همه در چارچوب منافع ملی است.

https://shoma-weekly.ir/Co4TdD