سیاسی

برخی دلباختگان حاضر نیستند جنایات دشمن را ببینند

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: کسانی که خود را به نوعی مدیون دشمن دانسته و وام‌دار این گونه کشورها تلقی می‌کنند نباید در دایره تصمیم‌گیری کشور حضور داشته باشند که از این طریق زمینه ورود دشمن به عرصه داخلی کشور فراهم نشود.
حمیدرضا ترقیعضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی «خبرگزاری دانشجو»، پیرامون بحث دشمن شناسی در کشور، گفت: لازمه دشمن شناسی در ابتدا شناخت دقیق تاریخ گذشته کشور و اقدامات کارشکنانه دشمنان و قدرت های دیگر در قبال جمهوری اسلامی است.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی با بیان اینکه افراد در داخل کشور باید بر واقعیت‌های موجود در عملکرد گذشته دشمن طی پیش از گذشت سه دهه از پیروزی انقلاب اسلامی اشراف داشته باشند،ادامه داد: موضع گیری های دشمنان انقلاب اسلامی نسبت به نظام جمهوری اسلامی و هویت انقلاب اسلامی همواره طی سال های گذشته امری مشخص و مبرهن بوده است.

ترقی تصریح کرد: ما همواره شاهد بودیم که چه کشورهایی در طی این مدت با کشورمان خصومت داشته و چه کشورهایی مانع پیشرفتمان شده‌اند؛ طی سال‌های سپری شده از انقلاب شکوهمند اسلامی شاهد اقدامات غیر منصفانه از سوی دشمنانمان همچون وضع تحریم‌های ظالمانه و تحمیل جنگ علیه جمهوری اسلامی ایران بودیم و دیدم که این کشورها چگونه درصدد رخنه در فرهنگ کشور و ایجاد زمینه‌های برای تهاجم فرهنگی نسبت به ما بودند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی افزود: این کشورها همواره در تلاش بودند تا ایران را در دنیا منزوی کنند و از جایگاه حقیقی کشورمان در عرصه بین الملل جلوگیری کنند.

ترقی با بیان اینکه اگر عملکرد این قبیل کشورها در قبال ایران را مورد ارزیابی قرار دهیم شناخت دشمن کار دشواری نخواهد بود، اظهار داشت: متاسفانه برخی از افراد و جریان های سیاسی در کشور به علت وابستگی ها و علقه های سیاسی و فرهنگی که از گذشته تاکنون نسبت به دشمنان داشته اند و یا به شکلی می‌خواستند از حمایت آنها برای به قدرت رسیدن خودشان بهره‌مند شوند حاضر نیستند که جنایات، خیانت‌ها و اقدامات خصمانه این کشورها را بپذیرند و یا آن را مانعی برای هر گونه ارتباط تلقی کنند.

وی خاطر نشان کرد: از این رو کسانی که خود را به نوعی مدیون دشمن دانسته و وام دار این گونه کشورها تلقی می‌کنند نباید در دایره تصمیم گیری کشور حضور داشته باشند که از این طریق زمینه ورود دشمن به عرصه داخلی کشور فراهم نشود.

ترقی در پایان تاکید کرد: ما باید همواره با افشاگری‌های مکرر از رفتارهای دشمنان انقلاب اسلامی و بیان خیانت‌های آنان علیه ملت ایران مردم را هوشیار نگه داریم و نگذاریم که فریب بزک کردن دشمن توسط عوامل فتنه در داخل کشور بخورند.

https://shoma-weekly.ir/z2IJmQ