سیاسی

برخی افراد دولت پشت روحانی را خالی می‌کنند

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت: متأسفانه برخی افراد در دولت، پشت روحانی را خالی می‌کنند در حالی که این افراد باید پاسخگوی عملکردهای مثبت و منفی خود باشند.
عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت: مردم در هفته دولت به دنبال افتتاح پروژه نیستند و منتظر حل و گره‌گشایی از مشکلات هستند. در این هفته، دولت دستش را به سمت افراد و احزاب دراز کند تا مشکلات به وجود آمده حل شود و بر این جنگ اقتصادی غلبه کنیم.

لاله افتخاری در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب گروه سیاسی خبرگزاری آنا، ضمن تبریک هفته دولت گفت: مردم در هفته دولت به دنبال افتتاح پروژه نیستند و منتظر حل و گره‌گشایی از مشکلات هستند. در این هفته همه مسئولان باید بیایند و توضیح دهند چه اقداماتی انجام دادند و الآن باید چه کار کنیم تا مشکلات به وجود آمده را حل کنیم.

وی با اشاره به دوران کوتاه ریاست‌جمهوری شهید رجایی و نخست‌وزیری شهید باهنر گفت: وقتی کسی کارآمد و کاربلد باشد و وارد عرصه‌ای شود و تمام توان را به کار گیرد، قطعاً از زمان استفاده کرده و یک سری اقدامات مؤثر و ضربتی انجام می‌دهد و به‌راحتی می‌شود قضاوت کرد که افراد در همین مدت خدمت چه خدماتی را ارائه داده‌اند. دشمن هم وقتی علمکرد شهید رجایی و باهنر را دید دست به شهادت آنها زد. بنابراین مسئولان اگر کار خود را بلد باشند و همت خود را به کار گیرند و تیم کارآمدی برای حل مشکلات تشکیل دهند، می‌توانند در حداقل زمان حداکثر بهره‌وری را داشته باشند.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی درباره نقاط ضعف دولت دوازدهم گفت: دولت نقاط قوت هم دارد اما مهمترین نقطه ضعف آن این است که تیم اقتصادی دولت آگاهی و انگیزه لازم را برای انجام فعالیت و کار ندارد. متأسفانه دولت خردجمعی را باور ندارد در صورتی که اگر در مسائل مختلف از خردجمعی استفاده می‌کرد و با نمایندگان مجلس، نخبگان، دانشگاهیان و ... مشورت و از اطلاعات آنها نیز استفاده می‌کرد، شاید خیلی مسائل امروز به وجود نمی‌آمد.

فعال سیاسی اصولگرا تصریح کرد: متأسفانه برخی افراد در دولت، پشت روحانی را خالی می‌کنند در حالی که این افراد باید پاسخگوی عملکردهای مثبت و منفی خود باشند. این هفته که هفته دولت است فرصتی خوب و مناسب است که همه به کمک دولت بیایند و دولت هم دستش را به سمت افراد و احزاب دراز کند تا مشکلات به وجود آمده حل شود و بر این جنگ اقتصادی غلبه کنیم.

https://shoma-weekly.ir/LVTCtu