سیاسی

برخی اصلاح طلبان به بیگانگان نظر دارند

دو جناح باید بدانند آنچه پس از گذشت 40 سال از انقلاب اسلامی باعث استمرار و استحکام نظام شده است تبعیت از ولایت فقیه بوده است. در تمام کشورهای دنیا یکی حرف آخر را می زند و در اسلام هم حرف آخر را شخصیتی می زند که از هوای نفس بری است و خود را در نظر نمی گیرد.

عضو هیأت نظارت حزب مؤتلفه اسلامی یکی از نقاط ضعف مشترک دو جناح اصولگرا و اصلاح طلب را میدان دادن به تندروها می داند و می گوید: افراطیون همیشه بر طبل جدایی و اختلاف می کوبند و فاصله اصولگرا و اصلاح طلب را بیشتر و بیشتر می کنند.
احمد کریمی اصفهانی می افزاید: دو جناح نباید قافیه را به تندروهای خود واگذار کنند طوری که این افراد خود را به عنوان سخنگوی آنان درجامعه جا بزنند. امام و رهبری هم بر این عقیده بوده و هستند که افرادی باید در راس باشند که سلامت داشته باشند و برای نظام کار کنند.
وی ادامه داد : ضعف مشترک دیگر که گاهی دیده می شود سهل انگاری در اعتلای نظام جمهوری اسلامی است. دو جناح دو متعلق به نظام هستند و باید برای سربلندی آن بکوشند.
این فعال سیاسی تصریح می کند: باید بدانیم که هر کسی که دشمن نظام است هم با اصلاح طلب ها مخالف است و هم اصولگرایان. دشمن هیچ کدام از این دو را نمی خواهد بلکه خواهان روی کار آمدن کسانی است که نظام جمهوری اسلامی را مطابق میل و آهنگ آنها جلو ببرند.
کریمی اصفهانی با تاکید بر اینکه دوجناح باید اقدامات خود را در راستای اعتلای نظام به کار برند و بدانند که تنها در این صورت است که منافع جناحی آنان نیز حفظ می شود عنوان کرد: گاهی دیده می شود برخی اصلاح طلبان به جای اینکه برپایگاه مردمی خود تکیه کنند قدرت اصلی را در دست بیگانگان می دانند و به سمت آنان گرایش پیدا می کنند در حالی که قدرت های جهانی دل خوشی از دست هیچ کدام از جریان های سیاسی اصلاح طلب و اصولگرا ندارند.
این فعال سیاسی پایبندی اصولگرایان به مردم را نقطه قوت این جریان می داند و می افزاید: برخی اصولگرایان وقتی در تشکیلات یا پستی قرار می گیرند خود را همه جریان اصولگرایی می دانند و برای بقیه نقشی قائل نیستند.
عضو هیأت نظارت حزب مؤتلفه اسلامی یادآور شد:  دو جناح باید بدانند آنچه پس از گذشت 40 سال از انقلاب اسلامی باعث استمرار و استحکام نظام شده است تبعیت از ولایت فقیه بوده است. در تمام کشورهای دنیا یکی حرف آخر را می زند و در اسلام هم حرف آخر را شخصیتی می زند که از هوای نفس بری است و خود را در نظر نمی گیرد.


https://shoma-weekly.ir/efMQKL