سیاسی

برخورد با حاشیه سازان فضای فرهنگی در دستور کار مجلس

طبیعی است که بیت حضرت امام (ره) و مرکز حفظ آثار و نشر امام راحل باید نسبت به این سخنان نعیمه اشراقی اقدامات لازم را داشته باشد و موضع خود را نسبت به آن اعلام نمایند.
فاطمه رهبر نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات واسلامشهر در واکنش به اظهارات اخیر نعیمه اشراقی گفت: طبیعی است که بیت حضرت امام (ره) و مرکز حفظ آثار و نشر امام راحل باید نسبت به این سخنان نعیمه اشراقی اقدامات لازم را داشته باشد و موضع خود را نسبت به آن اعلام نمایند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در رابطه با اقدام مجلس شورای اسلامی در واکنش به به این اظهارات تصریح کرد: کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی،  بررسی و پیگیری این موضوع را در دستور کار خود قرار داده است، همچنین اعضای فراکسیون فرزندان شهدا و ایثارگران، که به نوعی با خانواده شهدا وایثارگران در ارتباطات هستند در مقابل این موضوع ساکت نخواهند نشست.

وی با بیان آنکه مردم نسبت به اهانت و توهین به حضرت امام (ره) خشم خود را اعلام خواهند کرد، اظهار داشت: قاعدتا مردم نسبت به توهین و اهانت به حضرت امام (ره) هرچند از بیت ایشان باشد، ساکت نمی مانند و خشم خود را نسبت به این مسائل نشان خواهند داد.

رهبر با اشاره به اینکه  این اقدامات محکوم است و افراد باید پاسخگو و رفتار خود باشند، تاکید کرد: این مسئله که یک زمانی زهرا اشراقی مطالبی بیان کند و در زمانی دیگر نعیمه اشراقی اظهاراتی داشته باشد و نهایتا تکذیب می کنند،  یک موج منفی را در جامعه ایجاد می کنند، یک بد بینی را نسبت به ارزشهای والای انقلاب اسلامی دامن می زنند، قطعا باید پاسخگو باشد و طبیعی است مردم و مسئولین انقلابی ساکت نخواهند بود.

وی با بیان اینکه این نوع رفتارها ریشه در تفکرات جریان های اصلاح طلبان دارد ادامه داد: بعد از پیروزی آقای روحانی در انتخابات،  افرادی هستند که با
سوء استفاده از این جریان، به دنبال زنده نگه داشتن  تفکرات اصلاح طلبان در جامعه هستند و آزادی را با هرج و مرج  اشتباه گرفته اند.

رئیس فراکسیون زنان مجلس خاطر نشان ساخت: در پی اظهارات زهرا اشراقی  با عنوان تابو شکنی که خود حاکی از ایجاد یک هرج و مرج در جامعه با نام آزادی وبا سوء استفاده  از آزادی است، به دنبال ایجاد حواشی در جامعه و مشغول ساختن مسئولین ومردم به موضوعات مختلف و سخنان سخیف هستند تا فضای سالم کار و برنامه ریزی و تلاش در جهت رفع مشکلات مردم را در کشور به حاشیه بکشانند.

رهبر تاکید کرد : مسئولین و مردم باید در برابر این  توطئهها بسیار هوشیارانه رفتار کنند و اجازه ندهند این موضوعات ادامه پیداکند. 
https://shoma-weekly.ir/u0exT6