سیاسی

برخوردهای دولت با رسانه‌ ملی برای تأثیر بر انتخابات است

دبیرکل جامعه اسلامی اصناف و بازار گفت: برخوردهای صورت گرفته توسط دولت با رسانه‌ ملی در چند سال اخیر سازمان‌دهی شده و به جهت سوء استفاده در ایام انتخابات بوده است.
دبیرکل جامعه اسلامی اصناف و بازار گفت: برخوردهای صورت گرفته توسط دولت با رسانه‌ ملی در چند سال اخیر سازمان‌دهی شده و به جهت سوء استفاده در ایام انتخابات بوده است.

احمد کریمی اصفهانی دبیر کل جامعه اسلامی اصناف و بازار در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه انتخابات خبرگزاری فارس، درباره عملکرد صدا و سیما در پوشش اخبار مرتبط به دولت و آقای روحانی در آستانه انتخابات اظهار داشت: وظیفه تمام نهادها و سازمان‌ها امانت‌داری و رعایت قوانین کشور است و نباید تفاوتی میان داوطلبان انتخابات‌های پیش رو قائل باشند.

وی با تأکید بر لزوم برقراری توازن و عدالت میان نامزدهای انتخاباتی از سوی نهادهای ملی، تصریح کرد: دولت در زمان خارج از تبلیغات از رسانه ملی استفاده کرده است.

کریمی اصفهانی با انتقاد از اینکه دستگاه‌های نظارتی به‌خوبی روی نهادهای مختلف نظارت کافی ندارند، بیان کرد: اگر خطایی از سازمانی سر بزند باید با آن برخورد کرد و مانع از ایجاد نابسامانی وسیع در کشور خصوصاً در ایام نزدیک به انتخابات شد و در همین راستا صدا و سیما باید در برخوردهای خود با مسائل مختلف کشور دستورالعمل‌های لازم مبتنی بر قوانین را اعمال کند.

دبیر کل جامعه اسلامی اصناف و بازار با ابراز نگرانی از رویه صدا و سیما در پوشش اخبار مرتبط با دولت و احتمال امتداد آن در ایام تبلیغات انتخاباتی اظهار داشت: اگر خطایی صورت گیرد و با فرد یا نهاد خطاکار برخورد قانونی صورت نگیرد احتمال اینکه فرد خاطی جسارت بیشتری برای تکرار خطاهای خود پیدا کند وجود دارد.

وی در پایان تصریح کرد: برخوردهای صورت گرفته توسط دولت با رسانه‌ ملی در چند سال اخیر سازمان‌دهی شده و به جهت سوءاستفاده در ایام انتخابات بوده است.

https://shoma-weekly.ir/zQLfb0