سیاسی

برجام به پایان رسیده؛ ابتکاری جدید لازم است/ اصلاح طلبان تندرو، حریم و حرمت شکنی پیشه کرده اند که به سقوط نهایی می رسند

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: برجام برنامه ای است که به پایان رسیده، زیرا سیاست های تحریمی از طرف آمریکا در اوضاع جهانی فعلی در بن بست قرار گرفته و آمریکا و اروپا به زودی مجبور می شوند در سیاستهای تحریمی خود تجدیدنظر داشته بشند.
به گزارش روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی دکتر اسدالله بادامچیان در بیان مواضع هفتگی این حزب تصریح کرد: شکست غرب در تحریم روسیه، چین وایران، آبرویی برای تحریم های زورگویانه آنها باقی نگذاشته است.

وی تاکید کرد: اکنون نوبت ایران است که با قاطعیت و ایستادگی بر مواضع مستحکم، مقاوم و مدبرانه در سالهای گذشته، به ابتکارات جدید در استفاده از فضای سیاسی بین المللی اقدام نماید و در این راه به فتح مبین و نصر عظیم الهی امیدوار باشد.

بادامچیان ادامه داد: آنها که همه چیز را به قبول برجام وصل کرده بودند اکنون نمی دانند باید چه بگویند و چه کنند و ترامپ، بایدن و همدستان اروپایی آنها نیز سرگشته و گیج شده اند و ملت هم نباید اعتنایی به تحلیل های غلط غرب زده ها داشته باشند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در بخش دیگری از این گفت وگو اظهار داشت: اصلاح طلبان تندرو که در یک بن بست و انزوای سیاسی گرفتار شده اند با مواضع افراطی و طغیان علیه مبانی نظام اسلامی و حتی نسبت به احکام ضروری اسلام، می خواهند خود را مطرح کنند زیرا حرفی برای گفتن ندارند.

وی افزود: سوابق تاریک آنها در گذشته و در دوران اصلاحات، اعتباری برایشان نگذاشته است، لذا حریم و حرمت شکنی را پیشه کرده اند که متاسفانه گاه به مخرج مشترک با دشمنان اسلام و ایران می رسند.

بادامچیان تصریح کرد: آنها با این روش غلط هرچه بیشتر به سقوط خواهند رسید و بدانند که ملت با آنها هیچ نوع همراهی نخواهد داشت، ضمن اینکه قانون شکنی هم عواقب خود را دارد.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در بخش دیگری از این گفت وگو با انتقاد از عملکرد وزیر صمت که نتوانسته است در تامین معیشت روزمره و رفاه مردم اقدام قابل قبولی انجام دهد گفت: از رئیس محترم جمهور می خواهیم برای حل این معضل اقدامات لازم را طراحی و اجرا نمایند تا با حل مشکلات اقتصادی، خدمات ارزشمند دولت ایشان در زمینه های گوناگون رضایت بیشتر و بهتر مردم را فراهم آورد.

بادامچیان همچنین از دولت خواست که نسبت به ساماندهی بورس اقدام داشته باشد.

وی با بیان اینکه در برخی موارد بورس خود به گرای ها دامن می زند تاکید کرد ضرورت دارد با طراحی سریع، بورس در مسیر صحیح بیفتد.

بادامچیان در ادامه از تلاش های دولت برای تامین آب و برق در شرایط خشکسالی و گرمای شدید هوا تشکر کرد و از مردم خواست با صرفه جویی جدی در مصرف، دولت را در این مسیر سخت که ناشی از عوامل طبیعی است، یاری دهند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در بخش دیگری از این گفت وگو ضمن مسالت قبولی کامل عبادات و آرزوی سلامتی برای همه حجاج بیت الله الحرام، به ویژه حجاج ایرانی، از خدمات سازمان حج و زیارت تقدیر کرد.

بادامچیان همچنین با تبریک پیروزیهای ورزش ایران در والیبال و کشتی، از کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی خواست تعامل با این قهرمانان را در دستور کار خود قرار دهد.

وی در ادامه از همگان خواست با رعایت امور بهداشتی و توصیه های وزارت بهداشت، از برگشت دوران سخت و تلخ کرونا جلوگیری نمایند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی درپایان ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر به حضرت صاحب الزمان(عج) تنها وارث غدیر و حضرت آیت الله خامنه ای و تمام شیعیان عالم و گرامیداشت دهه امامت و ولایت گفت: شناخت غدیر موجب شناخت ملت و توده مردم در انتخاب حکومت حاکمان صالح است و در نظام های انتخاباتی این شناخت بسیار اهمیت دارد.

وی افزود: ان شاالله در برگزاری هرچه باشکوه تر جشن عید سعید غدیر و شکر نعمت امامت و ولایت و اکمال رسالت نبی مکرم اسلام، بهترین ابتکارها را داشته باشیم.

https://shoma-weekly.ir/qF0Vmr