سیاسی

برای موفقیت در تولید باید به فکر رشد صنایع کوچک بود

امیر واعظ آشتیانی: دروازه های کشور را به اندازه ای باز گذاشتیم که حتی پیژامه هم وارد کشور شد. حتی سنگ قبر هم وارد کشور شد.


امیر رضا واعظ آشتیانی با انتقاد از تبدیل شدن واردات به ماموریت اصلی وزارت بازرگانی گفت: شما هر آنچه را که امروز در دنیا مشاهده می کنید در ایران هم می توانید ببیند. کلکسیون تمام تولیدات دنیا در ایران است. ورود میوه چه صدماتی به تولید ما زده است؟
 معاون سابق وزارت صنایع و معادن با اشاره به اینکه در حال حاضر صنایع زود بازده بخش عمده ای از دیون خود را نتوانستند پرداخت کنند، افزود: حق دارند که نتوانند پرداخت کنند چرا که از سویی تشویق شده اند بیایند تا سرمایه گذاری کنند ولی از طرف دیگر و در مقابل این نگاه مثبت دروازه های کشور را باز گذاشتیم به اندازه ای که حتی پیژامه هم وارد کشور شد. حتی سنگ قبر هم وارد کشور شد.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: در بخش صنعت و تولید، زمانی می‌توانیم مدعی شویم که در صنعت و تولید موفق شده‌ایم که صنایع کوچک و متوسطمان رشد خوبی کرده باشند و اگر در آن بخش موفقیت داشتیم، مطمئناً در تامین نیازهای داخلی‌مان در عرصه‌های مختلف  نیز موفق خواهیم بود.

https://shoma-weekly.ir/ISMMZN