سیاسی

برای فتنه گران فقط دروغ سازی باقی مانده است

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی گفت: با شکست مراحل مختلف فتنه 1401، برای فتنه گران تنها دروغ سازی و جنگ روانی باقی مانده که با افشاگری و رسوا کردن دروغ پردازان این مرحله هم به شکست قطعی خواهد رسید.

به گزارش روابط عمومی حزب‌‌ موتلفه اسلامی دکتر اسدالله بادامچیان گفت: فتنه 1401 در مراحل مختلف به شکست رسیده است؛ از مرحله اغتشاش و آشوب ، تا مرحله انفجار و ترور و تخریب و مرحله فشارهای بین المللی.

وی افزود: این شکست بر اساس رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، همت و هوشیاری ملت و پایمردی شهد ا و نیرو های انقلابی محقق شد.

وی ادامه داد: اکنون استعمارگران غربی، صهیونیست و مزدوران آنها به شدت عصبانی هستند و نگرانند و تنها راه باقی مانده برای آنها شایعه پراکنی، دروغ پردازی و جنگ روانی است که در این مرحله نیز به شدت شکست خورده و رسوا می شوند.

بادامچیان تاکید کرد: در برابر این جنگ روانی، افشاگری، رسوا سازی دروغ سازها و دروغگوها و تبین جهادی کارساز می باشد.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی‌ در رابطه با مواضع عناصر فتنه 88 و سایر عناصر نفوذی، خود فروخته و عصبانی از شکست و رسوایی گفت: ما شدت ناراحتی اینان را درک می کنیم . اما بدانند که با این مواضع، ملت آنها را در ردیف بایدن، مکرون و نتانیاهو به شمار می آورد و ذلت و انزوای آنها بیشتر خواهد شد.

وی اضافه کرد: کار اینان به جایی رسیده که از آدمکشان اغتشاشگرِ بی رحمی که جنایات آنها هر صاحب وجدانی را غصه دار می کند حمایت می کنند.

وی ادامه داد: و شاید نگران این هستند که اقدامات، مواضع و حمایت های آنان نیز آنها را به مجازات قانونی برساند، اما اینهم خطای دیگر آنهاست و بهتر است توبه کنند والا لجاجت آنها کار را برایشان دشوارتر می سازد.

وی مجازات مجرمان و جنایتکاران که ابزار استعمار و استکبار و صهیونیسم بودند را امری واجب و شرعی و قانونی دانست که توسط قوه قضاییه با رعایت موازین قضایی انجام می شود و جای تشکر دارد.

بادامچیان همچنین گفت: از نظر قانونی حمایت از مجرمان خود جرمی جدید برای اینان است که عواقب آن را باید پذیرا شوند.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در ادامه اظهار داشت: انبوه عظیم مردمی که در تشییع و تکریم شهدای امنیت حضور می یابند اعلام صدای ملت است که قاطعیت قوه قضاییه در برابر جنایتکاران، تروریست ها، نفوذی ها و شبکه اغتشاشگر وابسته به استکبار غرب و صهیونیسم را خواستارند و امیدواریم به صدای ملت و مومنین کشور لبیک کامل گفته شود.

بادامچیان در بخش دیگری از این گفت وگو با اشاره به افزایش دشمنی و کینه دشمنان ایران و اسلام گفت: سال هاست جمهوری اسلامی ایران با ترفند های سازمان های وابسته به غرب، مانند حقوق بشر آشناست.

وی افزود: آنها در برابر جنایتکارانی چون بن سلمان و کشتار مردم مظلوم یمن و محاصره های ضد بشری علیه مظلومان یمنی، جنایات صهیونیستها علیه مردم فلسطین، زندان های مخوف گوانتانامو و ابو غریب و سایر وابستگان به غرب ساکت و بلکه حامی آنها هستند و از نظام ایران و اسلام که ضد تضییع حقوق بشر توسط این مستکبرین و مزدوران آنهاست عصبانی هستند و اخیرا در حد جنون سیاسی و آشفتگی در تصمیمات خود رسیده اند که یکی از احمقانه ترین آنها پیشنهاد کنار گذاشتن ایران از کنفرانس زنان سازمان ملل است.

وی گفت: وقتی تحریم کم اثر شده و دیگر تهدیدی برای ایران نیست، فتنه گری و ترور و اغتشاش بی اثر شده و بلکه اثر معکوس می گذارد.

بادامچیان افزود: آمریکا و اتحادیه اروپا مذبوحانه، چند شخص و شرکت ایرانی را تحریم می کنند که جز پوزخند نتیجه ای ندارد .

وی تصریح کرد: اتحادیه اروپا، به جای همراهی با آمریکای ورشکسته و در حال سقوط بهتر است به استقلال خود بیاندیشد و به فکر رفاه و تامین منافع و مصالح ملت های عضو باشند.

وی تاکید کرد: وقتی آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند پیوند اروپاییها با آمریکا بسیار غلط و برای آنها مضر است.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در ادامه با تقدیر‌ از مواضع قاطع وزارت امور خارجه

درباره سفر رییس جمهور چین به عربستان گفت: ایران درباره ارتباطات چین با سایر کشورها منعی ندارد اما در حالیکه ایران و چین در برابر آمریکا، در یک جایگاه هستند، شایسته نیست مواضع همدستان آمریکا در منطقه، مورد تایید دولت چین قرار گیرد.

وی افزود: مطمئن هستیم که دولت چین، این برخورد غیر دوستانه و بنفع آمریکا را جبران خواهد کرد.

وی همچنین گفت: ما در ارتباط حزبی نظرات خود را به سفیر محترم چین در ایران ارائه خواهیم داد.

بادام چیان در بخش دیگری از این گفت گو پیروزی تیم فوتبال کشور مسلمان مغرب را صمیمانه به آنها و ملت مراکش تبریک گفت و از مواضع ارزشی این تیم و ملت مغرب در رابطه با فلسطین عزیز تشکر کرد و اظهار داشت: دنیای استکبار و صهیونیست ها باید بدانند که فلسطین و قدس شریف، متعلق به اسلام و مسلمین است و آنها تا آزادی قدس شریف از فلسطینی ها حمایت خواهند داشت.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در پایان با تقدیر از صداو سیما در ساخت طنز فاخر پاورقی و نیز برنامه های مستند، اظهار امیدواری کرد از ظرفیت نیروهای مردمی بیشتر استفاده شود.

https://shoma-weekly.ir/b2epXj