سیاسی

برای حفظ ارزشهای نظام اسلامی ایستاده ایم

نیروهای انقلاب زنده اند و برای حفظ ارزشهای و آرمانهای نظام اسلامی پای کار ایستاده اند.
به گزارش خبرنگار مهر، محمدنبی حبیبی در اولین نشست اصولگرایان شهرستان اسفراین که در محل سالن نسیم این شهرستان برگزار شد، با اشاره برگزاری انتخابات مجلس خبرگان رهبری و انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی افزود: در دوره های مختلف معرفی نامزدهای انتخابات خبرگان رهبری توسط جامعتین انجام و معمولا احزاب و تشکل ها در این شکل گیری نقشی نداشتند.

وی اظهار داشت: در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری اگر اصولگرایان با نامزد واحد به میدان می آمدند قطعا برنده میدان بودند.

حبیبی افزود: در انتخابات دهم مجلس شورای اسلامی که هفتم اسفند ماه امسال برگزار خواهد شد، با توجه به شعارهای دولت یازدهم مبنی بر استفاده از نیروهای معتدل و عمل کردن خلاف این تعهد، کار را برای رای آوری اصلاح طلبان بسیار دشوار کرده است.

دوستان موتلفه با بقیه اصولگرایان تعامل، تبادل نظر و رایزنی داشته باشند

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه ما در حزب موتلفه اسلامی با دو موضوع اساسی وارد میدان انتخابات می شویم بیان داشت: یک موضوع، ائتلاف تمامی اصولگریان است و موضوع دیگر تشکیل یک محوریت متقن برای اینکه بتواند اختلافات احتمالی اصولگرایان در انتخاب نامزدها برطرف کند.

حبیبی تصریح کرد: به عنوان یک دستور تشکیلاتی اعلام می کنیم که دوستان موتلفه با بقیه اصولگرایان تعامل، تبادل نظر و رایزنی داشته باشند و برای معرفی نامزدی واحد تلاش و از تفرقه و تشتت بپرهیزند.

وی در مورد سخنان اخیر رئیس جمهوری در مورد جایگاه شورای نگهبان و هیئت های اجرایی گفت: من از سخنان ریاست جمهوری در خصوص شورای نگهبان که رسیدگی و تایید صلاحیت نامزدهای انتخاباتی، کار هیئت های اجرایی است بسیار تعجب کردم.

اجازه نمی دهیم مخالفان شورای نگهبان به اهداف خود برسند

حبیبی افزود: ما نمی گوییم که هیئت اجرایی صلاحیت رسیدگی ندارند، اما وقتی می گوییم که تایید صلاحیت هم با آنهاست یعنی اینکه شورای نگهبان برود دنبال کارش.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه اجازه نخواهیم داد مخالفین شورای نگهبان به اهداف خود برسند، افزود: نیروهای انقلاب زنده اند و برای حفظ ارزشهای و آرمانهای نظام اسلامی پای کار ایستاده اند.

در پایان این نشست مهدی استیری از سوی دبیرکل حزب موتلفه اسلامی به عنوان دبیر این حزب در شهرستان اسفراین معرفی و از زحمات دبیر قبلی این شهرستان قدردانی شد.

https://shoma-weekly.ir/pvbdeb