سیاسی

بدون سیاه نمایی امید به افق درخشان آینده را تقویت کنید

متاسفانه مشکلات اخیر اقتصادی و رفتارهای حاشیه ساز دولت . دستاوردها و پیشرفتهای بی نظیر مدیران اصولگرا در کشور را تحت الشعاع قرار داده و عده ای بی انصافانه این خدمات را بخاطر رفتارهای غلط و حاشیه ای دولت و بعضی ضعف مدیریتها نادیده میگیرند .

حمید رضا ترقی که بدعوت نهاد رهبری در جمع اساتید دانشگاه حکیم سبزواری حضور یافته بود طی سخنانی با تبیین شاخصه های گفتمان اصولگرائی در کشور که موجب تقویت عزت و اقتدار ملی و افزایش اعتماد به نفس ملی و دستیابی به شاخص های مهم توسعه انسانی و علمی و عمرانی در چند سال اخیر شده است . مشکلات بوجود آمده در عرصه های مدیریتی و اقتصادی و اجتماعی را ناشی از عدول از شاخص های اصولگرائی و ضعف در استفاده از ظرفیت عظیم نخبه گان معتقد و دلسوز و مومن به انقلاب و آرمانهای آن دانست و افزود:

   متاسفانه مشکلات اخیر اقتصادی و رفتارهای حاشیه ساز دولت . دستاوردها و پیشرفتهای بی نظیر مدیران اصولگرا در کشور را تحت الشعاع قرار داده و عده ای بی انصافانه این خدمات را بخاطر رفتارهای غلط و حاشیه ای دولت و بعضی ضعف مدیریتها  نادیده میگیرند .

    این نماینده سابق مجلس شورای اسلامی  پس از احصائ موفقیتها و اقدامات انجام شده در 7سال گذشته در عرصه

سیاست داخلی و خارجی و اقتصادی و فرهنگی و عمرانی . به نقاط ضعف پدید آمده مانند قانون گریزی – حاشیه پردازی – تنگ نظری در استفاده از نخبه گان متخصص – دامن زدن به اختلافات قوا اشاره کرد و افزود:

     این ضعف ها مارا با چالش های اجتماعی و سیاسی و اقتصادی مختلفی روبرو کرده که باید با استفاده از فرصت انتخابات و انتقال قدرت به فرد ی بهتر و کاملتر آن چالش ها را بر طرف سازیم .

      ترقی بزرگنمائی مشکلات کوچک و بحرانی جلوه دادن معضلات اجتماعی و اقتصادی را دور از شان نخبه گان

دوراندیش و آینده نگر بویژه اساتید دانست و افزود :

       ما کشورمان را باید با همین نیروهای تربیت شده در دانشگاهها و حوزه ها اداره کنیم و اینها هم قطعا دارای ضعف و قوت هستند وممکن است در انجام وظائف قصور و کوتاهی داشته باشند که باید در برابر مردم مجلس و نظام پاسخگو باشند ونباید هرمشکلی را به نظام و رهبری نسبت داد .

     وی با اشاره به نقش اساتید متعهد در تربیت مدیران آینده کشور گفت : اساتید باید بدون سیاه نما ئی و سطحی نگری نسبت به مسائل و مشکلات کشور سعی نمایند امید را در بین جوانان و دانشجویان با واقع نگری وانصاف

تقویت کرده و افق درخشان آینده کشور در عرصه های مختلف علمی و اقتصادی و سیاسی واجتماعی را برای آنها تبیین کنند.

   رئیس مرکز امور بین الملل حزب موتلفه اسلامی با تبیین نسبت رهبری با دولتها . حمایت رهبری از دولتها را در چارچوب . حمایت از کیان – هدایت – نظارت – تذکر – و اصلاح مسیرشان دانست و افزود نباید ضعف عملکرد قوای سه گانه را بپای رهبری نوشت و هرقوه ای باید پاسخگوی عملکرد خود باشد.

     ترقی با اشاره به سرمایه گذاری دشمنان برای تاثیر گذاری بر انتخابات آینده ایران افزود کسانی که تصور میکنن می توانند بار دیگردیدگاههای سکولاریستی و لیبرالی را بر کشور حاکم کنند  اشتباه میکنند . ملت ایران با رشد و بلوغ سیاسی ای که پیدا کرده اجازه نمی دهد کسانی روی کار بیایند که تن به سازش و تسلیم در برابر غرب و امریکا بدهند .

   وی در پایان این جلسه 90 دقیقه ای به سوالات اساتید در زمینه سیاست خارجی و مهندسی انتخابات – فسادهای اقتصادی –مشکلات اجتماعی مثل اعتیاد وغیره و وظیفه اساتید در تربیت دانشجوی تراز انقلاب اسلامی پاسخ داد.

https://shoma-weekly.ir/ZOyAj2