سیاسی

بدعت وحدت شکنی از 88 آغاز شد

بدعت از سال ۸۸ گذاشته شد و در روز رمضان با بطری آب به دست، شعار «نه غزه نه لبنان» سر دادند و برخی از جریانات سیاسی آن زمان هم تایید کردند که هم حرکت سال 88 و هم حرکت امسال یک حرکت زشت و ناپسند است، چون روز قدس نماد وحدت اسلامی است و امروز باید این وحدت را پاس بداریم.
حجت‌الاسلام محمد خرسند اظهار داشت: امروز روزی است که امت اسلامی وحدت و انسجام خود را باید به نمایش بگذارند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی بابیان اینکه جامعه ما احتیاج به وحدت و انسجام دارد افزود: جهان اسلام در معرض تهاجم دشمن‌های قسم‌خورده اسلام و مسلمین است و با توجه به فتنه‌انگیزی دشمنان در کشورهای اسلامی، باید انسجام و وحدت را حفظ و اختلافات را کنار بگذاریم.

حجت الاسلام والمسلمین خرسند با گلایه از افرادی که از سر فریب‌خوردگی و نادانی در راهپیمایی قدس علیه رئیس‌جمهور شعار دادند گفت: روز قدس که نماد وحدت است نباید علیه یک مقام عالی کشور شعار داده شود و برای مصلحت و امنیت کشور همه باید وحدت داشته باشیم و حول مقام معظم رهبری وحدت خود را حفظ کنیم.

وی در ادامه تصریح کرد: این بدعت از سال ۸۸ گذاشته شد و در روز رمضان با بطری آب به دست، شعار «نه غزه نه لبنان» سر دادند و برخی از جریانات سیاسی آن زمان هم تایید کردند که هم حرکت سال 88 و هم حرکت امسال یک حرکت زشت و ناپسند است، چون روز قدس نماد وحدت اسلامی است و امروز باید این وحدت را پاس بداریم.

وی تصریح کرد: همه ما وظیفه داریم مطالبه‌گری کنیم، اما با کار کارشناسی و احترام به قانون و فصل‌الخطاب دانستن قانون است.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی متذکر شد: نمی‌شود قانونی را قبول نداشت و به آن توجه نکرد درصورتی‌که احترام به قانون حتی اگر نادرست باشد بهتر از بی‌قانونی است.


https://shoma-weekly.ir/c6UmAs