سیاسی

با حماسه سیاسی باید زمینه ساز حماسه اقتصادی شویم

عضو حزب مؤتلفه اسلامی گفت: در سال ۹۲ می‌توانیم با حماسه سیاسی وارد یک حماسه اقتصادی شویم و با عبور از تحریم‌های‌ دشمن، زمینه تحقق رشد اقتصادی مناسب و اهداف چشم‌انداز ۲۰ساله را فراهم کنیم.
حمیدرضا ترقی عضو حزب مؤتلفه اسلامی در گفت‌و‌گو با فارس به نامگذاری امسال به عنوان «حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی» از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و اظهار داشت: سال 92 برای ملت و کشورمان از لحاظ سیاسی سرنوشت‌ساز است زیرا پس از دو دوره ریاست جمهوری آقای احمدی‌نژاد انتقال قدرت به فرد دیگری صورت خواهد گرفت.
وی افزود: این انتقال قدرت بعد از مصون‌سازی ملت در فتنه 88 می‌خواهد با حضور گسترده مردم در عرصه انتخابات شکل بگیرد که طبیعتاً پس از عبور از فتنه 88 و خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان، حضور مردم در انتخابات آینده یک حماسه سیاسی خواهد بود.
عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت: حماسه سیاسی با حضور گسترده مردم در انتخابات با اخلاق اسلامی و مشارکت فعال توده‌های سیاسی در عرصه کشور تحقق پیدا خواهد کرد و به نظر می‌رسد این حماسه سیاسی نقش تعیین‌کننده در 4 سال آینده کشور خواهد داشت.
رییس مرکز امور بین الملل حزب موتلفه اسلامی در خصوص حماسه اقتصادی نیز گفت: در سال‌های گذشته تحریم‌های اقتصادی دشمنان علیه ما به اوج خود رسید و مقاومت و ایستادگی ملت ما نیز سبب خوداتکایی در عرصه سیاسی شد و طبیعتاً با شکست تحریم‌های غرب در سال 91و 92 وارد یک سراشیبی کاهش فشارهای غرب علیه اقتصاد کشورمان خواهیم شد و در اینجا حماسه اقتصادی، رشد و پیشرفت کشور آغاز خواهد شد.
وی با تأکید براینکه باید زیرساخت‌های اقتصادی را فراهم آورد، گفت: در سال 92 می‌توانیم با حماسه سیاسی وارد یک حماسه اقتصادی شویم و با عبور از تحریم‌های‌ دشمن زمینه تحقق رشد اقتصادی مناسب و اهداف چشم‌انداز 20 ساله را فراهم کنیم.
عضو حزب مؤتلفه اسلامی در پایان تأکید کرد: تبلور حماسه اقتصادی در شکست تحریم‌ها و آغاز یک جهش اقتصادی با رشد بالا خواهد بود.

https://shoma-weekly.ir/OXMDQz