سیاسی

با تغییر یکصد نماینده شاهد مجلسی کارآمدتر خواهیم بود

رییس مرکز سیاسی حزب موتلفه اسلامی  با تاکید بر این که یک سوم ترکیب مجلس نهم تغییر یافته است، گفت: با این وضعیت شاهد مجلسی کارآمدتر خواهیم بود.
محمدکاظم انبارلویی در خصوص ترکیب مجلس نهم به خبرنگار شبستان گفت: یکصد نماینده در مجلس نهم تغییر یافته اند و مردم در چینش مجلس شورای اسلامی با رأیشان تجدید نظر کرده اند که این ترکیب جدید خبر از مجلسی کارآمدتر در دوره نهم می دهد.
انبارلویی در مورد مشارکت مردمی که نسبت به دوره قبل انتخابات مجلس با افزایش 2/13 درصدی روبرو شده است، اظهار داشت: مشارکت در این انتخابات یک امر کم سابقه در 9 دوره قبلی مجلس شورای اسلامی است و مجلس نهم نسبت به 4 یا 5 دوره از مجلس از نظر سطح مشارکت پیشی گرفته است.
وی ادامه داد: این مشارکت به خاطر تهدیدات آمریکا و دیگر دشمنان و مخالفان که در داخل انتخابات را تحریم کردند، اهمیت منحصر بفردی داشت که با مشارکت کم نظیر مردم روبرو شد.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با تاکید بر این که مردم در روز 12 اسفند فلسفه رأی دادنشان را اطاعت از رهبری و مبارزه با دشمنان قسم خورده کشور اعلام کردند، تصریح کرد: این مشارکت آن ها مظهری از تولی و تبری است، تولی به ولایت و تبری از دشمنان نظام.

https://shoma-weekly.ir/bMLbDr