سیاسی

با امر به معروف و نهی از منکرتشکیلاتی ، مانع روی کار آمدن ناشایستگان شویم

قائم مقام دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: محرم فرصت شناسایی و ریشه یابی عوامل رشد منکرات در جامعه اسلامی و اصلاح آنهاست.

حمیدرضا ترقی در جمع اعضای این حزب در مشهد با اشاره به سخنان امام حسین قبل از عزیمت به کربلا اظهار داشت: امام حسین ع ریشه انحراف در جامعه اسلامی را در خروج حاکمان از خط پیامبر و و کم رنگ شدن ارزشهای اسلامی و سپردن مجاری امور جامعه به دست ناشایستگان اعلام کرد.

ترقی افزود: امروز هم برای جلوگیری از تکرار چنین حوادثی در تاریخ انقلاب اسلامی، باید با امر به معروف و نهی از منکرتشکیلاتی ، جمعی و گروهی، مانع محو ارزشها و روی کار آمدن ناشایستگان شویم .

قائم مقام حزب موتلفه اسلامی در ادامه با اشاره شرایط سیاسی کشور گفت: دولت درحال عبور از چالش مهم معیشتی و اقتصادی کشور است ولازم است میزان تاب آوری مردم را در این جراحی اقتصادی، دقیقا محاسبه و اجازه ندهد فشار اقتصادی موجب نارضایتی مردم شود .

دبیر حزب موتلفه اسلامی خراسان رضوی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخابات دومین سال هیئت رئیسه و کمیسیونهای شورای شهر مشهد اظهار داشت: امیدواریم شورای ششم با عبور منطقی و مدبرانه از چالشهای مدیریت شهری درسال دوم بتواند با تامین درآمد پایدار، پروژه های متوقف شده را راه اندازی و ضمن توجه به مشکلات حاشیه شهر، نسبت به رونق اقتصاد زیارت و هویت بخشی دینی به شهر مقدس مشهد، به مفاد میثاقی که به ائتلاف نیروهای انقلاب داده عمل کند .

https://shoma-weekly.ir/Yzml5x