سیاسی

باید همه مراقب برتری جویی ها باشیم

عسگراولادی: در این انتخابات گرفتار برخی برتری جویی ها هستیم، بندگان خوبی که خوب می شناختیم در جریان انتخابات می گویند ما برتر هستیم و باید ما رای بیاوریم و باید ما را معرفی کنید.

عضو شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان گفت: باید همه مراقب برتری جویی ها باشیم.چرا بندگان صالح خدا که در جبهه پایداری هستند به جبهه متحد اصولگرایان نپیوستند؟اینها می گفتند اگر اصلاح طلبان مشارکت کنند در انتخابات فهرست نمی دهیم و الان اصلاح طلبان 700 نامزد معرفی شده دارند اما می بینیم که اینها فهرست داده اند.
به گزارش روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی حبیب الله عسگر اولادی رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری در جمع طرفداران حزب موتلفه اسلامی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم اظهار داشت: طبیعت انسان این است که می خواهد بر دیگران برتری داشته باشد و به همین دلیل خدا در قرآن می فرماید آنهایی که در دنیا برتری جو هستند در آخرت سهمی ندارند.
وی با بیان اینکه خداوند متعال راه نجات انسان را ایمان عنوان کرده است افزود: مومنین ایمان را انتخاب کنند، عمل شایسته داشته باشند و با هم یگانه شده و همدیگر را توصیه به حق و صبر کنند.
عسگراولادی تاکید کرد: سرای آخرت برای کسانی است که بتوانند برتری جویی خود را کنترل کرده و از فساد دوری کنند. بشر در برتری جویی به جایی می رسد که می بینیم فرعون خود را خدای اعلی می دانست.
عضو شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان در ادامه با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس نهم شورای اسلامی تصریح کرد: در این انتخابات گرفتار برخی برتری جویی ها هستیم، بندگان خوبی که خوب می شناختیم در جریان انتخابات می گویند ما برتر هستیم و باید ما رای بیاوریم و باید ما را معرفی کنید.
وی با اشاره به تقوای الهی بیان داشت: عاقبت نیکو برای متقیان است. یک روی سکه تقوا پرهیز است. روی دیگر سکه تقوا انجام اموری است که باید انجام گیرد.
عسگر اولادی با اشاره به تعریف تقوا اظهار داشت: متقی به کسی گویند که حرکتش خدا گونه است. برخی کسانی که آنها را خوب می دانستیم و الان هم خوب می دانیم ، اینها در مساله برتری جویی نتوانستند خود را کنترل کنند و در مساله انتخابات چون تمام وجودشان این است که به هر طریقی به مجلس راه پیدا کنند دچار ایراد هستند و در پیچ تندی که مقام معظم رهبری نیز آن را بیان فرمودند یکی یکی می ریزند.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: باید مراقب برتری جویی بود. حتی در خانه محل کار و یا تحصیل مراقب برتری جویی باشید.
وی در ادامه تصریح کرد: چرا بندگان صالح خدا که در جبهه پایداری هستند به جبهه متحد اصولگرایان نپیوستند؟اینها می گفتند اگر اصلاح طلبان مشارکت کنند در انتخابات فهرست نمی دهیم و الان اصلاح طلبان 700 نامزد معرفی کرده اند اما می بینیم که اینها فهرست داده اند.
عسگر اولادی ادامه داد: معنای فهرست دادن آنها شکستن وحدت و شکستن ارج و ارزش جامعتین است. ارائه فهرست توسط اینها شکستن سرمایه ای مانند آیت الله مهدوی کنی است که تا به حال در هیچ انتخاباتی چنین سرمایه گذاری نکرده بود.
عضو شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان  در پاسخ به سوالی در خصوص اینکه چرا در جبهه متحد اصولگرایان نظر نهایی را باید آیت الله مهدوی کنی بدهند گفت:آیت الله مهدوی کنی باید حرف آخر را بزند به این دلیل است که مقام معظم رهبری می فرمایند اگر توانستید صالحان را انتخاب کنید و اگر کسی نتوانست خود انتخاب کند به کسانی که حجت دارند مراجعه شود که آیت الله مهدوی کنی، شخصیتی است که امام(ره) در موردشان آن جمله  معروف را فرمودند که ارادت داشته، دارم و خواهم داشت.
وی افزود: جبهه متحد اصولگرایان از ابتدا نیت داشت که مجموعه نیروهای اصولگرا را دور هم جمع کند وحتی جبهه پایداری را از ابتدا دعوت کرد. الان می بینیم که جبهه اصلاحات که می گفتند در انتخابات شرکت نمی کنیم با 700 چهره شناخته شده وارد صحنه شده اند و احتمال مجلس ششم دیگری دور از ذهن نیست که دلسوزان باید توجه کنند. عسگر اولادی اظهار داشت: ما باید به اصلح رای دهیم. بحث انتخابات میان حق و باطل نیست. انتخابات تلاش ها و حرکات پراکنده برای محصول واحد ثابت است. هر سلیقه ای پراکنده شرکت می کند اما محصول ثابت رای اکثریت است. باید به تمام خواسته های مردم و رهبری در مجلس نهم پاسخ داده شود.
وی در پایان گفت : در انتخابات باید صالحان را مورد توجه قرار داد . اگر توانستیم اصلح را انتخاب کنیم و اگر نتوانستیم کسانی مانند آیت الله مهدوی کنی، آیت الله یزدی، آیت الله مصباح یزدی و مراجع  معظم تقلید آن افراد را به ما معرفی کنند که حجت بر ما باشد.

https://shoma-weekly.ir/KUPrzL