سیاسی

باید منشور خبری منسجمی تهیه شود

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه گفت:لازم است که برای خبر رسانی بکوشیم و باید از سوی جامعه خبری منشور منسجمی تهیه شود.

نایب رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت:لازم است که برای خبر رسانی بکوشیم و باید از سوی جامعه خبری منشور منسجمی تهیه شود.

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکلهای گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛، اسدالله بادامچیان عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در نشستی به مناسبت روز خبرنگار، اظهار داشت: لازم است که برای خبر رسانی بکوشیم و باید از سوی جامعه خبری منشور منسجمی تهیه شود.

وی افزود: در انتخابات اخیر شاهد بداخلاقی ها، عدم رعایت امانتداری و باند بازی بودیم باید تلاش کنیم که در انتخابات بعدی بتوانیم با رعایت اخلاق و احترام اتحاد ملت را حفظ کنیم.

بادامچیان خاطر نشان کرد: ما در دوران انتخابات اعلام کردیم که رقابت سالمی خواهیم داشت چه اشکالی دارد که ما حرفهایمان را خوب بیان کنیم و اگر احترام در فضای خبری حاکم باشد بداخلاقیها تأثیری نخواهد داشت.

نایب رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت : باید تلاش شود در خبر رسانی بخصوص در زمان های خاص اخبار با رعایت احترام و صمیمیت در راستای منافع مردم منتشر شود، چنانچه ما در حزب موتلفه اسلامی در زمان انتخابات با معرفی کاندیدای حزب خود در فضایی آرام ، سالم و بدور از تنش فعالیت نموده و با بهره مندی از نشریه توانمند «شما» به انتشار بیانات آقای میرسلیم به عنوان کاندیدای معرفی شده و مواضع خود اقدام نمودیم .

وی با تقدیر از زحمات اعضای تحریریه هفته نامه شما در انتشار هزار شماره گذشته، تلاش نسل جدید حزب برای انعکاس آرمانهای شهدای حزب در این نشریه را موجب افتخار دانست.


https://shoma-weekly.ir/5cfWzm