سیاسی

باید مراقب توطئه های آتی آمریکا باشیم

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به ضرورت هوشیاری در مراحل آتی برای رسیدن به توافق خوب، گفت: باید مراقب توطئه های آمریکایی ها باشیم.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به ضرورت هوشیاری در مراحل آتی برای رسیدن به توافق خوب، گفت: باید مراقب توطئه های آمریکایی ها باشیم.

دکتر حسن غفوری فرد با اشاره به مذاکرات ایران و ۱+۵ در وین اظهار داشت: تیم مذاکره کننده بسیار خوب کار کرده و تلاش فراوانی کرده است و جهاد نرمی انجام دادند تا به توافق عزتمندانه و خوب دست یابند.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: هر دو کشور ایران و آمریکا باید متن توافق را به تصویب مجلس برسانند، ممکن است در این مرحله دچار مشکل شویم زیرا هم ممکن است مجلس شورای اسلامی به توافق رای مثبت ندهد و هم کنگره آمریکا.
وی افزود: توافق اگر هم مورد موافقت مجلس شورای اسلامی ایران و کنگره امریکا قرار گیرد باز هم من شک دارم آمریکایی ها به تعهداتشان عمل کنند زیرا آنها نشان داده اند به قراردادهای اینچنینی و توافقنامه ها پایبند نخواهند بود.
غفوری فرد خاطر نشان کرد: به نظر من نمی توان با استکبار جهانی به توافق رسید. در این دور از مذاکرات همانگونه که دیدیم آمریکایی ها دبه در آوردند و بنابر این به توافق خوشبین نیستم. به احتمال زیاد آمریکا تلاش خواهد کرد بازی را بر هم بزند . آمریکایی ها در موضوع مذاکرات هسته ای اشکال تراشی کرده و می کنند.
این استاد دانشگاه در علوم هسته ای افزود: آمریکایی ها همواره به دنبال دخالت در موضوعات داخلی کشور ما هستند و توطئه های فراوانی در این سالها بر علیه ایران درست کرده اند. هنوز کسی حمایت آمریکا از منافقین و فتنه گران در سال ۸۸ را از یاد نبرده است.

https://shoma-weekly.ir/0nSW9f