سیاسی

باید مانع سوء استفاده دولت از منابع عمومی شد

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی معتقد است: تمایل رییس دولت برای اینکه یکی از نزدیکانش در راس دولت یازدهم قرار بگیرد، طبیعی است و به همین دلیل راه کارهای لازم باید در نظر گرفته شود تا امکان سوء استفاده از منابع عمومی به صفر برسد.
دبیر کل حزب موتلفه اسلامی  معتقد است: تمایل رییس دولت برای اینکه یکی از نزدیکانش در راس دولت یازدهم قرار بگیرد، طبیعی است و به همین دلیل راه کارهای لازم باید در نظر گرفته شود تا امکان سوء استفاده از منابع عمومی به صفر برسد.
محمد نبی حبیبی دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در همین رابطه به شفاف گفت: آقای احمدی‌نژاد دنبال این است  بعد از پایان دوره‌اش فردی همفکر خود را در راس دولت ببیند، برداشتی صحیح است که باید گفت چنین روشی از سوی هر رییسی که اجازه حضور مجدد در انتخابات را ندارد، طبیعی است.
وی ادامه داد: من این مسائل را تایید می‌کنیم، اما نمی‌توان درباره دخالت یا تاثیرگذاری در انتخابات قضاوت کرد و باید منتظر داغ شدن فضای انتخاباتی بود تا ببینیم دولتی‌ها چه رویکردی را از خود به نمایش خواهند گذاشت. البته باید تدابیری اندیشید تا دولت به هیچ عنوان نتواند شرایطی خاص را برای کاندیدای مورد تایید خود فراهم کند.
وی همچنین ادامه داد: اگر قرار بر قضاوت باشد، باید دقت کرد تا تحلیلی غیر درست ندهیم. به همین دلیل همچنان بر این اعتقاد هستم که باید منتظر شروع فعالیتهای انتخاباتی باشیم تا ببینیم چه شرایطی به وجود می‌آید.

https://shoma-weekly.ir/SyVxqw