سیاسی

باید فاتحه حقوق بشری را خواند که عربستان مجری آن باشد

باید فاتحه حقوق بشری که عربستان مجری آن باشد را خواند زیرا خروجی چنین رئیسی احمد شهید می‌شود با گزارش یک جانبه و سراسر کذبش که هر چه دیکته می‌کنند، می‌نویسد و نه هر آنچه که واقعیت است.
عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت: آمریکا روز به روز پرونده سیاست‌های ضد بشری خود را قطورتر می‌کند با اجحاف حقوق و تبعیض نژادی که علیه سیاه‌پوستان ساکن کشور خود روا می‌دارد و حمایت از کشورهای ضد حقوق بشری همچون عربستان و از این طریق هم سیاست‌های خود و هم مفهوم متعالی حقوق بشر را به سخره گرفته است.

احمدعلی مقدم در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان در ارتباط با جنایات تمام‌ناشدنی آمریکا علیه حقوق بشر اظهار داشت: در حالی هفته دوم تیرماه به هفته حقوق بشر آمریکایی ملقب شده است که چهره دنیا از جنایات حقوق بشری آمریکا و ایادیش مشحون است.

*رد پای آمریکا و ایادیش را در تمام حوادث تروریستی دنیا می‌توان دید

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان کرمان بیان داشت: نیکی هیلی سفیر کنونی آمریکا در سازمان ملل هفته پیش با وقاحت تمام ایران را متهم به دست داشتن در تمام حوادث تروریستی دنیا می‌کند این در حالی است که بر کسی پوشیده نیست نوکران جیره‌خوار کدخدا تنها با چراغ سبز آمریکا اجازه می‌یابند به جنایات ضد بشری دست یازند و به گمانم هیلی از برخی عناصر داخلی فرافکنی را آموخته زیرا اگر دقیق تحولات بین‌المللی را رصد کنیم به‌وضوح رد پای آمریکا و ایادیش را در تمام حوادث تروریستی دنیا می‌توان دید و وی بداند انحراف افکار عمومی دنیا دیگر افاقه نمی‌کند.

مقدم اظهار کرد: تا دیروز که هیلاری کلینتون برای خلق تروریست‌های داعش مباهات می‌کرد امروز آنان را ستیزه‌جو می‌نامد و آمریکا فرزند ناخلف سرکش خود را به‌دلیل از کنترل خارج شدن از طریق ائتلاف نمادین با 44 کشور دنیا درصدد حذف مهر سوخته خود است هر چند که به اذعان ارتش عراق این ائتلاف بی‌خود و بی‌جهت جز سقوط جنگنده‌های عراقی و سوری فایده دیگری تاکنون نداشته است.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی تصریح کرد: از سیاست‌های زیرکانه آمریکا این است که هیچ‌زمان مستقیم وارد جنگ با کشورهایی که قصد حذف آنان را دارد، نمی‌شود بلکه با راه‌انداختن جنگ نیابتی خود را در معرض قضاوت منفی افکار عمومی دنیا قرار نمی‌دهد.

*باید فاتحه حقوق بشری که عربستان مجری آن باشد را خواند

وی افزود: به‌عنوان مثال این کشور با همدستی انگلیس غده سرطانی رژیم کودک‌کش و غاصب صهیونیستی را در منطقه ایجاد کرد تا به نیابت خود زمام کشورهای عربی و مسلمان را در کنترل داشته در حالی که نه‌تنها این غده سرطانی در مهار خط مقاومت منطقه موفق نبود بلکه آمریکا شاهد شکل‌گیری بیداری اسلامی در منطقه شد و با علم کردن گروه‌های تکفیری تروریستی جبهه النصره، داعش و امثالهم مسلمان‌ها را به جان هم انداخت تا به قول سناتور آمریکایی مسلمان وسیله نابودی مسلمان شود.

مقدم عنوان کرد: اما آمریکا که به داعش دل بسته بود به مصداق آیه 41 سوره شریف عنکبوت «مَثَلُ الَّذِینَ اتَّخَذُوا مِن دُونِ اللَّهِ أَوْلِیَاء کَمَثَلِ الْعَنکَبُوتِ اتَّخَذَتْ بَیْتًا وَإِنَّ أَوْهَنَ الْبُیُوتِ لَبَیْتُ الْعَنکَبُوتِ» عمر منحوس این گروهک تروریستی رو به خاموشی گرایید و خانه پوشالیش فرو ریخت.

وی گفت: چون از جنگ نیابتی به‌واسطه داعش علیه مسلمانان هم طرفی نبست به ناچار کشورهای مسلمان را به جان هم انداخت و از سال 2015 یمن را دچار جنگ داخلی کرد و همچنین ائتلافی به سرکردگی عربستان با همکاری اطلاعاتی و لجستیکی آمریکا مامور سرنگونی نیروهای انصار الله شد.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی ادامه داد: در حقوق بشر تعریف شده از سوی آمریکا عربستان که عنوان جنایتکار جنگی را دارد و صدها کودک را در یمن به خاک و خون کشانده، جان هزاران تن را تاکنون در این کشور گرفته و دستش آغشته به خون مردم مظلوم یمن و شیعیان قطیف است به اذعان دبیرکل سازمان ملل با پرداخت رشوه رئیس شورای حقوق بشر سازمان ملل می‌شود.

مقدم بیان کرد: باید فاتحه حقوق بشری که عربستان مجری آن باشد را خواند زیرا خروجی چنین رئیسی احمد شهید می‌شود با گزارش یک جانبه و سراسر کذبش که هر چه دیکته می‌کنند، می‌نویسد و نه هر آنچه که واقعیت است.

*آمریکا روز به روز پرونده سیاست‌های ضد بشری خود را قطورتر می‌کند

وی افزود: تیرماه برای ایرانیان یادآور لطمات جبران‌ناپذیر کشورمان از جنایات ضد بشری آمریکا است که تا ابد مهر مظلومیت بر چهره ایرانیان حک کرد در تیر ماه سال 60، انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی که منجر به شهادت 72 تن از بهترین بندگان خوب خدا شد، جنایت ضد بشری هفتم تیر سال 66 بمباران شیمیایی سردشت که هزاران مجروح و کشته به جای گذاشت و آخرین جنایت تیرماه ساقط کردن هواپیمای مسافربری شرکت هواپیمایی ایران‌ایر در تاریخ ۱۲ تیر ۶۷ که با شلیک موشک هدایت شونده از ناو یواس‌اس وینسنس متعلق به نیروی دریایی آمریکا بر فراز خلیج فارس سرنگون شد.

مقدم بیان داشت: هواپیمای شماره 655 به مقصد دوبی با پرواز بر فراز آب‌های نیلگون خلیج فارس هرگز رنگ مقصد را به خود ندید و تمام ۲۹۰ سرنشین آن که شامل ۴۶ مسافر غیر ایرانی و ۶۶ کودک بودند، جان باختند و آمریکا بی‌باکانه انسان‌های بی‌گناه را قربانی کرد تا ایران را مجبور به پذیرش قطعنامه‌های ظالمانه سازمان ملل در پایان دادن به جنگ ایران و عراق کند زیرا بیم آن می‌رفت با ادامه جنگ، عراق به همراه خود آمریکا را به باتلاق جنگ بکشاند.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی اظهار داشت: طی سال‌های دفاع مقدس بیش از 5 هزار نفر قربانی سلاح‌های شیمیایی کشتار جمعی مورد استفاده عراق و ساخت کشورهای مورد حمایت آمریکا شدند و آمریکا در نهان از فروش این تجهیزات به عراق حمایت می‌کرد.

وی گفت: آمریکا روز به روز پرونده سیاست‌های ضد بشری خود را قطورتر می‌کند با اجحاف حقوق و تبعیض نژادی که علیه سیاه‌پوستان ساکن کشور خود روا می‌دارد و حمایت از کشورهای ضد حقوق بشری همچون عربستان و از این طریق هم سیاست‌های خود و هم مفهوم متعالی حقوق بشر را به سخره گرفته است.

مقدم افزود: حقوق بشر گزینشی آمریکا یعنی اینکه انسان‌ها بر حسب میزان تبعیت یا عدم پیروی از سیاست‌های امریکا مستحق برخورداری از حقوق بشر هستند و یا خیر و حقوق انسانی تنها مستحق کسانی است که حاضر شوند برای داشتن لقمه‌ای رنگین‌تر پا روی عزت و آزادگی خود بگذارند.

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان کرمان گفت: اما پیر جماران به ما آموخت، «خوش‌وقتی کامل ما آن روزی است که سلطه همه استعمارگران شرق و غرب و به ویژه آمریکای جهانخوار از سر مسلمانان قطع شود» و ما به امید آن خوش‌وقتی استقلال خود را خرج حرامیان نخواهیم کرد هر چند که به مذاق شب‌پرستان کوردل خوش نیاید.

https://shoma-weekly.ir/lp6h6F