سیاسی

باید ریشه تکفیری‌ها را در عربستان خشکاند

دبیر حزب موتلفه‌اسلامی خراسان‌رضوی گفت: برای نابودی تمامی تروریسم باید ریشه آن‌ها را که در عربستان رشد داده می‌شود، خشکاند.
حمیدرضا ترقی در گفت‌و‌گو با صبح توس در مورد اقدام تلافی جویانه سپاه پاسداران و حمله موشکی به تروریست‌های تکفیری اظهار ‌کرد: خوشبختانه وعده رهبری و سپاه مبنی بر انتقام از تروریست‌ها عملیاتی شد و این پیام مهم را به داعش و تروریست داد که هرگونه اقدام علیه امنیت ملی ایران با واکنش شدید نظام همراه می‌شود.

وی افزود: دقت موشک‌های ایران در این اقدام تلافی جویانه نشان داد که جمهوری اسلامی ایران می‌تواند دشمن خود را در هر نقطه‌ای که باشد از بین ببرد و انتقام خون شهدا که به‌ناحق ریخته شده است را بگیرد.

دبیر حزب موتلفه اسلامی خراسان رضوی با اعلام اینکه دشمنان انقلاب بایستی متوجه باشند و بدانند که نمی‌توانند از دید عدالت جویانه ایران فرار کنند، گفت: عربستان و آمریکا به‌عنوان حامیان داعش و گروه‌های تروریستی از اقدام تلافی جویانه سپاه نگران هستند چراکه این عملیات هشدار برای کشور‌هایی است که از گروه‌های تروریستی حمایت می‌کنند و می‌توانند آینده کار خود را ببینند.

ترقی اذعان کرد: برای نابودی تمامی تکفیری‌ها باید ریشه آن‌ها را که در عربستان رشد داده می‌شود، خشکاند؛ عوامل تروریستی آلت دست بوده و باید تا خشکاندن ریشه آن‌ها، مبارزه را ادامه داد.

https://shoma-weekly.ir/Sm8U0X