سیاسی

باید رساتر از همیشه « مرگ بر آمریکا» بگوییم

با توجه به جنایت های آمریکا در منطقه و حمایت های آنها از وابستگان جنایتکارشان در منطقه در کشورهای یمن و عراق و... شعار مرگ بر آمریکای ما به نوعی حمایت از مردم مظلوم منطقه و جهان است
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: در شرایط فعلی این سوال به وجود آمده که بعد از توافق هسته ای تکلیف ما با شعار مرگ بر آمریکا و مبارزه با آمریکا چگونه باید باشد، طبق فرمایشات مقام معظم رهبری مذاکرات با آمریکا فقط در مسائل هسته ای است ولاغیر.

فاطمه رهبر نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرگزاری بسیج افزود: مواضع ما کاملا شفاف است و امسال در 13 آبان شعار مرگ بر آمریکا را رساتر و بلندتر از هر سال سر می دهیم.

رهبر خاطرنشان کرد: با توجه به جنایت های آمریکا در منطقه و حمایت های آنها از وابستگان جنایتکارشان در منطقه در کشورهای یمن و عراق و... شعار مرگ بر آمریکای ما به نوعی حمایت از مردم مظلوم منطقه و جهان است.

وی تصریح کرد: در جریان مذاکرات هسته ای مقام معظم رهبری نکات ارزنده ای را فرمودند که این مذاکرات دشمنی های دشمنان نظام را آشکارتر کرد و فرمودند که یکی از برکات این مذاکرات این بود که دشمنی آمریکا و مسوولین ایالات متحده آمریکا با اسلام و مسلمین آشکار شده است؛ لذا ما باید شعار مرگ بر آمریکا را رساتر از همیشه به گوش جهانیان برسانیم.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس افزود: استکبار و در راس آن آمریکا هیچ وقت از جمهوری اسلامی ایران راضی نمی شوند تا وقتی که اصل نظام جمهوری اسلامی را تغییر دهد.

https://shoma-weekly.ir/qw3UBC