سیاسی

باید جهت شناخت افراد اصلح برای مجلس آتی تلاش کرد

با توجه به نزدیک بودن انتخابات، باید به گروه‌هایی که وارد می‌شوند دقت کرد و ماهیت افراد و سوابق آنها را به خوبی شناخت. نمی‌توان به سادگی رای داد بلکه باید با تمام وجود برای شناخت فرد اصلح که به درد مجلس بخورد، تلاش کرد زیرا همین رأی ما آن مجلس را می‌سازد.
دبیرکل جامعه روحانیت مبارز گفت: باید با پیروی از رهبر انقلاب و با اراده ملی و عزم مردمی ایستادگی کنیم و برای غالب کردن نظام اسلامی راهی جز تربیت انسانهای مدافع مانند یاران امیرالمومنین (ع) نیست. باید نه تنها با شعار بلکه با عمل انسانهای ولایی تربیت کنیم.

آیت الله محمدعلی موحدی کرمانی به سخنان رهبری در خصوص تلاش دشمن برای نفوذ به ایران اشاره کرد و گفت: آمریکا طمع کرده تا با توافق انجام شده، راهی برای نفوذ سیاسی، فرهنگی و اقتصادی در ایران پیدا کند و با این هدف نه تنها در کشور بلکه در تمام منطقه با قدرت به پیش میرود.

وی در ادامه به اهمیت شناخت منافقین پرداخت و ابراز کرد: عاملی نفوذی به نام کشمیری موجب شهادت شهیدان رجایی و باهنر شد وشهید بهشتی در عین حال که بسیار هوشیار و در شناخت خطر بسیار ماهر بود اما عنصری نفوذی و خائن که باطنی کثیف اما ظاهری آراسته داشت، عامل شهادت وی شد.

وی با بیان اینکه در شهادت هیچگاه بر روی انسانهای خوب بسته نمیشود، تصریح کرد: در هر زمان که راه تقویت دین را پیدا کردید، آن را پیش بگیرید و انصار دین باشید تا در زمان خود آن را یاری کنید، در این صورت نام تو بر طومار تمام شهدای غزوات رسول الله وجنگهای ائمه از جمله صفین و جمل و نهروان که در راه حمایت از دین شهید شدند، ثبت خواهد شد.

امام جمعه موقت تهران افزود: جهاد و شهادت ارزشمند است اما ارزشمندتر از آن در کلام پیامبر، جهاد با نفس و خواهش دل است زیرا گناه ضبط میشود و باید منتظر مجازات الهی باشیم. اگر بتوانیم گناه را از جامعه پاک و ریشه کن کنیم، کار مهمی انجام دادهایم، و نقش نهی از منکر و امر به معروف زنده کردن خوبیها و دفع
بدی
هاست و این راه انبیا میباشد. آیت الله موحدی کرمانی بیان کرد: تبعیت از امام معصوم در زمان حیات و پیروی از ولی امر در زمان غیبت بسیار اهمیت دارد که باید در تمام عرصهها گوش به فرمان ولایت فقیه باشیم. اطاعت محض از رهبری رمز سعادت و عزت ماست، اگر آمریکا درصدد نفوذ در مسائل فرهنگی، سیاسی و اقتصادی در کشور است اما ما با پیروی از ولی امر، جلوی این نفوذ را خواهیم گرفت. وی در ادامه به تاکید رهبری بر اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: در راستای این دستور باید ببینیم مسئولین چه کردند؟ کدام برنامه تکراری و تجملات را حذف کردند؟ آنها باید پاسخگو باشند و در هفته دولت اقدامات خود را در این راستا بیان کنند.

همرزم شهیدان رجایی و باهنر با اشاره به سیره این دو شهید که حکومت آنها بر پایه حمایت از مستضعفین و دوری از تجملات وتشریفات بود، تاکید کرد: باید از اخلاص، تعهد، تدین و پای بندی آنها به دین درس گرفت.

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز در ادامه تاکید کرد: با توجه به نزدیک بودن انتخابات، باید به گروههایی که وارد میشوند دقت کرد و ماهیت افراد و سوابق آنها را به خوبی شناخت. نمیتوان به سادگی رای داد بلکه باید با تمام وجود برای شناخت فرد اصلح که به درد مجلس بخورد، تلاش کرد زیرا همین رأی ما آن مجلس را میسازد.
https://shoma-weekly.ir/qRcoqr