سیاسی

باید برای میرسلیم با تمام قوا کار کنیم

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی با بیان اینکه ما رنج می‌بریم از اینکه ولی امرمان رنج می‌برد، گفت: تکلیف ما این است که با تمام قوا کار کنیم و دیگران را نیز متوجه کنیم که حزب پرافتخار مؤتلفه برای حل مشکلات قدم برداشته است.
نایب رئیس شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی با بیان اینکه اگر یک رئیسجمهور رجاییگونه واقعی کار کند، مشکلات حل میشود، گفت: عدم حل مشکلات همچون آلودگی هوای تهران و ریزگردها در سالهای گذشته دلیل ورود حزب مؤتلفه اسلامی به عرصه انتخابات است.

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، اسدالله بادامچیان عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی در نشست انتخاباتی این حزب که در مجموعه شهدای مؤتلفه برگزار شد، اظهار داشت: امسال یکی از برهههای حساس انقلاب، نظام و خط ولایت را داریم و آن انتخابات ریاست جمهوری است.

وی افزود: باید کسی را که متعهد، سادهزیست و متکی به یک حزب پاک و باسابقه باشد، انتخاب کنیم.

بادامچیان ادامه داد: در یک برنامه‌‌ریزی چند ساله با پشتوانه چندین ساله مراجع عظام در این موقعیت تکلیف شرعی خود یافتیم که یک نامزد را با نظر اعضا و مسئولان حزب انتخاب کنیم که آن شخص آقای مصطفی میرسلیم است.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی با بیان اینکه با آرامش کامل پشت سر میرسلیم نماز میخوانیم و به او اعتماد داریم، اظهار داشت: اگر یک رئیسجمهور رجاییگونه واقعی باشد، مشکلات کشور حل میشود.

وی تأکید کرد: در دوران مسئولیت رجاییها، باهنرها، لاجوردیها، مهدویکنیها، خلافکاری و حقوق نجومیبگیر نبود و اگر هم بود، آن را علاج میکردند.

بادامچیان با اشاره به ناکارآمدی دستگاههای اجرایی کشور در حل مشکلات جاری، تصریح کرد: در سالهای گذشته دیدیم که مشکلات سادهای مثل هوای تهران را نمیتوانند حل کنند، اشتغال و اقتصاد همچنان دچار مشکل است و این نشان میدهد که نمیتوانند مشکلات را حل کنند و به همین دلیل ناچار شدیم به صحنه آمده و نامزد خود را برای انتخابات معرفی کنیم.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی با بیان اینکه ما رنج میبریم از اینکه ولی امرمان رنج میبرد، گفت: تکلیف ما این است که با تمام قوا کار کنیم و دیگران را نیز متوجه کنیم که حزب پرافتخار مؤتلفه برای حل مشکلات قدم برداشته است.

وی در پایان با بیان اینکه ما پول زیادی در انتخابات برای خرج کردن نداریم، خاطرنشان کرد: کسانی که خرج سنگین میکنند، سرمایهگذاری میکنند تا کاسه بدهند و چینی ببرند، اما در این برهه وظیفه ولایی ما این است که این امانت عظیم الهی و امام(ره) و شهدا را به مقصد نهایی برسانیم.

https://shoma-weekly.ir/VptZ6P