سیاسی

باید برای مقابله با ضربه های پنهانی ماهواره هزینه کرد

ماهواره سم بسیار کشنده ای است که فرهنگ و ارزش های خانواده ها را بتدریج و به آرامی مورد هجوم قرار داده و آن ها را از بین می برد.
عبدالرضا مصریˈ عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفت و گو با ایرنا در آستانه سالروز اعلام انقلاب فرهنگی افزود: ماهواره سم بسیار کشنده ای است که فرهنگ و ارزش های خانواده ها را بتدریج و به آرامی مورد هجوم قرار داده و آن ها را از بین می برد.

وی عدم توجه کافی خانواده ها به معضلات پیش آمده توسط ماهواره را مورد اشاره قرار داد و گفت: خانواده ها باید توجه کنند که شبکه های ماهواره ای با ساختن فیلم ها و سریال هایشان، ارزش های فرهنگی جامعه ما، اصالت دینی و اعتقادی ما را به گونه ای نامحسوس نشانه گرفته اند.

وی با تاکید بر این که خانواده محل پرورش و تربیت اعضا و فرزندان خانواده است، اظهار داشت: داشتن ماهواره و استفاده از آن تنها به دلیل دیدن اخبار، فوتبال و یا هر ورزش دیگری، امری کاملا غیرمنطقی است چرا که در این صورت هم ماهواره ضربه های پنهانی خود را به خانواده ها خواهد زد.

مصری، نقطه حمله فرهنگی دشمن را ماهواره دانست و عنوان داشت: جمع آوری ماهواره و مقابله با استفاده کنندگان آن چاره کار نیست چرا که هزینه زیادی لازم است که در این طرح موفق شویم.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس افزود: از طرف دیگر نمی توان برای اوقات فراغت جامعه هزینه نکرد و از آن ها خواست که از شبکه های ماهواره ای نیز استفاده نکنند بنابراین لازم است که صدا و سیما با تمام توان به برنامه سازی و نمایش آن بپردازد.

https://shoma-weekly.ir/34wK7n