سیاسی

باید با کسانی که به بهانه انتخابات با آبروی افراد بازی می‌کنند برخورد شود

باید با کسانی که به بهانه انتخابات با آبروی افراد بازی می‌کنند و یا اینکه برای تبلیغ خود از اموال عمومی استفاده می‌کنند برخورد شود.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: باید با کسانی که به بهانه انتخابات با آبروی افراد بازی می‌کنند و یا اینکه برای تبلیغ خود از اموال عمومی استفاده می‌کنند برخورد شود.
حجت‌الاسلام و المسلمین محمد خرسند در گفت‌‌وگو با خبرگزاری ایسنا، با تاکید بر اینکه هم‌اکنون وارد شدن به فضای مربوط به مصادیق انتخابات ریاست‌‌‌جمهوری زود هنگام است گفت: تجربه نشان داده وقتی ما مسائل مربوط به انتخابات ریاست‌جمهوری را زود هنگام مطرح می‌کنیم اصولا مسائل اصلی کشور تحت‌الشعاع قرار می‌گیرد.
وی با بیان اینکه زود مطرح شدن چنین مباحثی باعث می‌شود که گاهی بحث تخریب‌ها و بی‌تقوایی‌ها پیش بیاید، گفت: چنین موضوعی باعث لطمه زدن به فضای کشور خواهد شد و اصلا به مصلحت نیست.
خرسند گفت: البته جریانات سیاسی، احزاب و گروه‌ها باید درون خود مباحث مربوط به انتخابات را تبیین کنند و این اشکالی ندارد چرا که یک حزب و جریان سیاسی نمی‌تواند در فاصله کوتاهی به نتیجه‌گیری مطلوبی برسد اما اینکه بخواهند این مباحث را رسانه‌ای کنند درست نیست.   عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با مورد توجه قرار دادن نقش رسانه‌ها، مسئولین و سایر دست‌اندرکاران در این راستا اظهار کرد: رسانه‌ها باید برای انتخابات آینده بسترسازی‌های لازم را انجام دهند اما بدانند که نباید تنور انتخابات را بی‌موقع داغ کنند و دچار افراط و تفریط و سیاه‌نمایی نشوند.
امروز کشور در وضعیت ویژه‌ای به سر می‌برد و تمام دنیای استکبار علیه ما با تحریم و تهدید بسیج شده‌اند؛ بنابراین سیاه‌نمایی کار شایسته‌ای نیست.

https://shoma-weekly.ir/Qrpoeq