سیاسی

باید با حفظ اصول روابط بین الملل را ارتقا دهیم

دلیلی ندارد که ما با کشورهای خارجی روابط متقابل نداشته باشیم. به نظر من الان هم حزب موتلفه اسلامی می‌تواند با یاری و کمک فکری اعضای با سابقه خود در بهبود روابط با سایر کشورها نقش داشته باشد و مشاور خوبی برای دولت باشد.
علاء میر محمد صادقی در گفتگو با «ذکر» گفت: شعار اعتدال تفسیرهای مختلفی دارد. اگر معنای اعتدال این باشد که همه مردم به صورت مساوی از امکانات مملکت بهره‌مند شوند و همه متفق باشند، حرف بسیار عالی و پسندیده‌ای است. اما اگر مفهوم آن این باشد که ما از برخی اصولمان گذشت کنیم، کما اینکه بعضی‌ها الان این تفسیر را کرده‌اند، این تفسیر به نظر من صحیح نیست.

وی با بیان اینکه باید کاری کنیم که همکاری حزب موتلفه اسلامی با دولت، به جهت رفع بهتر مشکلات مردم تنگاتنگ شود؛ افزود:  دلیلی ندارد که ما با کشورهای خارجی روابط متقابل نداشته باشیم. به نظر من الان هم حزب موتلفه اسلامی میتواند با یاری و کمک فکری اعضای با سابقه خود در بهبود روابط با سایر کشورها نقش داشته باشد و مشاور خوبی برای دولت باشد.

عضو هیئت نظارت حزب موتلفه اسلامی خاطر نشان کرد: باید با حفظ اصول، ترتیبی داد که کشور ما با سایر کشورهایی که به دنبال سوءاستفاده و تجاوز نیستند روابط حسنهای برقرار نماید.

https://shoma-weekly.ir/ms3ybj