سیاسی

بازسازی موتلفه به نقاط خوبی رسیده است

حزب موتلفه اسلامی در مجموع موفقیتهای خوبی کسب کرد و البته باید درباره عدم راهیابی برخی افراد به مجلس کالبد شکافی و بررسی انجام شود.

حجت الاسلام خرسند، در پاسخ به سئوالی درباره چگونگی نقش آفرینی احزاب در انتخابات، تصریح کرد: احزاب بستر سازی فعالیت‌های سیاسی را انجام می‌دهند و گرم کردن تنور انتخابات به همراه ایجاد انگیزه برای مردم را نیز دنبال می‌کنند که این کار به خوبی در جریان انتخابات مجلس صورت گرفت.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی یادآور شد: بسیاری معتقد بودند که با کنار کشیدن جریان رقیب اصولگرایی از صحنه سیاسی، یک انتخابات بی‌رونقی را شاهد خواهیم بود که رقابت در آن شکل نمی‌گیرد و مشارکت پایین می‌آید، اما مشاهده کردیم که این رقابت شکل گرفت و برخی مواقع به حد افراطی نیز رسید و به تبع آن میزان مشارکت مردم نیز بیش از دوره‌های قبل بوده است.
وی با بیان اینکه تعداد قابل توجهی از کاندیدا‌ها و اعضای موتلفه در شهرستان‌ها و استان‌ها وارد مجلس شده‌اند، افزود: حزب موتلفه اسلامی در مجموع موفقیتهای خوبی کسب کرد و البته باید درباره عدم راهیابی برخی افراد به مجلس کالبد شکافی و بررسی انجام شود.
وی با تاکید بر اینکه حرکت برای بازسازی از مدت‌ها قبل در موتلفه آغاز شده است، گفت: در موتلفه به ویژه در بحث جوان گرایی اقدامات خوبی صورت گرفته است و نتیجه آن نیز این است که در استان‌ها و شهرستان‌ها افراد قابل توجهی از افرادی که رای آوردند، از اعضا و یا از هواداران حزب موتلفه بوده‌اند.

https://shoma-weekly.ir/kglNQP