سیاسی

بازداشت کودک پنج ساله ایرانی نقض حقوق بشر است

فریب کاری،‌ نقض حقوق بشر، بازداشت کودک پنج ساله ایرانی و دیگر رخدادهای اخیر آمریکا نشان داد رئیس جمهوری جدید این کشور نیز به حقوق ملت های جهان بی اعتنا است
نایب رییس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: ‌مردم ایران با وجود برخی دشواری های فرارو، پای دفاع از آرمان های انقلاب ایستاده اند و با حضور گسترده در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب، علاقه مندی خود به اسلام و انقلاب و حمایت خود را از ولایت فقیه اعلام خواهند کرد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمد خرسند در خطبه های نماز جمعه کازرون افزود:‌‌ بهره برداری از این بیمارستان مشکلا دانشجویان رشته های پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی را حل می کند و هم کمک بزرگی به حل مشکلات بهداشت و درمان کازرون تلقی می شود.

امام جمعه کازرون در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد:‌ افکار عمومی جهان شکوه وحدت و همبستگی ملت ایران را در راهپیمایی 22 بهمن امسال باری دیگر مشاهده خواهد کرد.

خرسند گفت:‌مردم ایران با وجود برخی دشواری های فرارو، پای دفاع از آرمان های انقلاب ایستاده اند و با حضور گسترده در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب، علاقه مندی خود به اسلام و انقلاب و حمایت خود را از ولایت فقیه اعلام خواهند کرد.

امام جمعه کازرون در ادامه مواضع دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در ایجاد محدودیت برای سفر مردم هفت کشور به این کشور را غیرعاقلانه و نژادپرستانه توصیف کرد.

وی گفت:‌ فریب کاری،‌ نقض حقوق بشر، بازداشت کودک پنج ساله ایرانی و دیگر رخدادهای اخیر آمریکا نشان داد رئیس جمهوری جدید این کشور نیز به حقوق ملت های جهان بی اعتنا است.

https://shoma-weekly.ir/VZqRVO