سیاسی

بازداشت شدگان اغتشاشات بازار عامل منافقین بودند

در دستگیری‌های تیرماه و همچنین اعتراضات اخیر افراد دستگیر شده اعتراف کردند که با منافقین و سلطنت طلبان ارتباط داشتند و ما باید بدانیم که چه کسانی در پشت پرده وجود داشته‌اند.
عضو هیات نظارت حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه بازار همیشه بازوی روحانیت و پشتیبان ولایت بوده است، گفت: ما حرکت افرادی که در بازار ناآرامی ایجاد کرده‌اند را محکوم کرده و از قوه قضاییه می‌هخواهیم با آنها با شدت برخورد کند.

به گزارش ایسنا احمد کریمی اصفهانی در گردهمایی اصناف و بازاریان تهران در مسجد امام خمینی با بیان اینکه آمریکا و استکبار از منافقین و سلطنت طللبان می‌خواهند که برای توطئه علیه کشورمان برنامه ریزی کنند، اظهار کرد: دشمن در تمام برنامه های گذشته خود برای مقابله با کشورمان شکست خورده است بنابر این می‌خواهد از نارضایتی‌های موجود استفاهد کرده و اقدامی همانند انقلاب مخملی در کشور راه بیندازد.

وی ادامه داد: در قضیه چند روز پیش بازار عده‌ای وارد بازار شده و یکی دو روز برای بازار مشکل درست کردند که ما اقدام آنها را محکوم کرده‌ایم. بازاری‌ها همواره پشتیبان انقلاب بوده‌ و حامی انقلاب، رهبری و ولایت هستند البته ما مشکلاتی داریم که به دلیل سوء مدیریت‌ها است اما باید موقتعیت را به خوبی بشانسیم. دشمن امروز در همه سنگرها شکست خورده به دنبال ایجاد تفرقه درکشور است. علی رغم تذکرات رهبری در مورد آمریکا، ‌متاسفانه در شناخت دشمن آنقدر که باید توجه نشد و دشمن توانست مقداری پیش آید و طمع کند که اقتدار ما را دچار خدشه کند. امروز تنها امید دشمن این است که بتواند ملت را از نظام جدا کند و با توجه به نارضایتی‌هایی که وجود دارد دشمن این هدف را دنبال می‌کند.

دبیر کل جامعه انجمن‌های اسلامی اصناف و بازار با بیان اینکه مسائل اقتصادی ناراضایتی‌هایی را در مردم ایجاد کرده است افزود: رهبری بیش از ده سال است که درباره مشکلات اقتصادی امروز تذکر می‌دهد که اگر به تذکرات ایشان توجه می‌شد امروز شاهد این نابه سامانی‌ها نبودیم اگر اصل 44 قانون اساسی به درستی اجرا می‌شد امروز بیکاری و گرانی نداشتیم.

وی در ادامه تصریح کرد: ما باید برای حل مشکلات وحدت داشته باشیم و بدانیم که دشمن در حال برنامه ریزی برای چه اقداماتی علیه ما است. دشمن اشاره کرده است که در تاریخ دهم تیر خبرهای بسیار خوبی داریم. یعنی دشمن نقشه کشیده است. بنابر این بازاریان آگاه نباید اجازه دهند که دشمن نقشه‌های خود را عملی کند و دشمن باید بداند که بازار همیشه بازوی روحانیت و پیشتیبان ولایت بوده و از نظام حمایت می‌کند.

وی همچنین با بیان اینکه ما در کشور مشکلاتی داریم و باید مطالبات به حق مردم برآورده شود، گفت: مشکلات اقتصادی امروز به دلیل سوء‌مدیریت مسئولان است. در دو ماه نیم گذشته تصمیماتی گرفته می‌شود و هر روز این تصیمات تغییر می‌کند اگر این تصمیمات برای تعیین ارز به قیمت 4200 تومان تصمیم درستی بود چرا در این تصمیم تغییراتی ایجاد شد؟ متاسفانه مشکلات به دلیل سوء‌مدیریت‌ها است.

دبیر کل جامعه انجمن‌های اسلامی اصناف و بازار ادامه داد: وزارت خزانه داری آمریکا 800 کارمند دارد که 300 کارمند این وزارت خانه فقط در حال برنامه ریزی برای تحریم ایران هستند اما در داخل کشور هم به بهانه‌ این که ما تحریم می شویم، تحریم داخلی داریم.

کریمی اصفهانی همچنین اظهار کرد: در دستگیری‌های تیرماه و همچنین اعتراضات اخیر افراد دستگیر شده اعتراف کردند که با منافقین و سلطنت طلبان ارتباط داشتند و ما باید بدانیم که چه کسانی در پشت پرده وجود داشته‌اند.

وی در پایان گفت:‌ امیدواریم قوه قضاییه با ا فرادی که مخل کسب و کار و امنیت کشور هستند به جد برخورد کنند و درمورد کسانی که اخیرا دستگیر شده‌اند به شدت برخورد شود. ما حرکت این افراد در ناآرامی بازار را محکوم و اعلام می‌کنیم بازار در کنار ولایت و رهبری خواهد بود.

https://shoma-weekly.ir/6U1seo