سیاسی

بار دیگر اثبات شد که آمریکا قابل اعتماد نیست

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی گفت: تا کنون موضع آمریکا بیانگر عدم اقدام این کشور نسبت به تعهداتی است که در برجام به عهده گرفته و این روند ثابت می کند که آمریکا به قراردادهایی که مطابق با مشی سلطه گری اش نباشد پایبند نیست و نمی توان به آمریکا اعتماد کرد.

به گزارش روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی دکتر اسدالله بادامچیان با تاکید بر اینکه مواضع ایران کاملا شفاف و منطقی است تصریح کرد: مذاکره را ترک نمی کنیم و از خواسته های به حق خود هم کوتاه نمی آییم، مانند اصلاح طلبان همه چیز را به برجام یا توافق با غرب گره نمی زنیم.

وی ادامه داد: راه استوار خود را ادامه خواهیم داد و در نهایت آمریکا است که شکست خواهد خورد.

بادامچیان با بیان اینکه آمریکا در بحران همه جانبه است گفت: برجام یک رویداد پایان یافته است و ایران بر اساس مصالح و منافع ملی خود عمل کرده و می کند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در بخش دیگری از این گفت وگو درباره تحولات عراق اظهار داشت: نقش مرجعیت دینی در اتفاقات اخیر عراق باردیگر ثابت کرد که اسلام و روحانیت اسلام در جریانات هر کشور چه اندازه اساسی و تاثیر گذار است و دشمنی استکبار و استعمار گران و عناصر معاند با نهاد روحانیت مبارز، بی علت نیست.

وی از دولت و ملت و احزاب عراق خواست در برابر توطئه های دشمنان اسلام هوشیارتر عمل کنند.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در بخش دیگری از این‌گفت وگو درباره سرمایه گذاری خارجی اظهار داشت: با دقت و مراقبت باید عمل کرد؛ در سال های گذشته برخی سرمایه گذاری ها جواب مثبت و برخی جواب منفی داده اند، ضمن آنکه سرمایه گذاری های داخلی اطمینان بخش تر هستند و از سرمایه گذاری ایرانیان خارج از کشور هم می توان کشور را بهره مند ساخت.

بادامچیان درباره ی بودجه سال آینده نیز گفت: بودجه ی 1401 اضطرار بود و ضرورت دارد دولت محترم بودجه 1402 را با نظر گیری از دلسوزان کارشناس و مطابق با مصالح کشور تنظیم نماید.

وی افزود: موتلفه اسلامی درباره بازنگری و تحول در بودجه نویسی، نظرات کارشناسی مفیدی دارد که اگر دولت نظر مساعد داشته باشد،می تواند تقدیم کند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در پایان با اشاره به راهپیمایی مهم اربعین حسینی، حضور پرشور امسال را پیام آور خاص عاشورایی دانست.

بادامچیان از خدمات دولت در این زمینه تشکر کرد و از همه زائران حسینی خواست که در این سفر حسینی و زینبی به جهاد تبیین توجه داشته باشند.

https://shoma-weekly.ir/5X9mhZ