سیاسی

بادامچیان : نظام امام خمینی تنها راه نجات ملت ها است

بحران غرب یک بحران نهادینه اجتماعی است که موجب لرزاندن پایه های تفکری لیبرالیسم گردیده است و در ادامه دیر یا زود شاهد بروز سونامی در این حکومت‌ها خواهیم بود.مردم در غرب بیدار شده‌اند و دیگر فریب رفتار بهاصطلاح دمکرات مابانه حاکمان خود را نخواهند خورد.
نایب رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در مورد عوامل شکل گیری قیام 15 خرداد 1342 گفت : سه حادثه ویژه در این روزها داریم که هر سه غیر از تاثیر گذاری سرنوشت در مسائل داخلی کشور مان در صحنه های بین المللی هم تاثیر گذار بود .

دکتر اسدالله بادامچیان افزود : 15 خرداد که یک قیام الهی مردمی بود در سال 1342 تنها مربوط به داخل کشور نبود، بعد از رحلت آیت الله العظمی بروجردی در سال 1340 استکبار آمریکا و انگلیس وهمدستانشان در صدد بر آمدند که اسلام را از ایران براندازند .
وی ادامه داد : آنها گفتند مرجعیت مرکزیتش به هم خورده است و تعدد مراجع موجب می شود که اینها نتواند با یک تمرکز مقابل توطئه استکبار در اسلام ستیزی بایستند و تصورشان هم دقیقا این بود که باید به جای اینکه به مقابله مستقیم با اسلام برخیزند این را با یک شیوه فریبکارانه ظاهرا مردمی شکل بدهند.
بادامچیان گفت : از مهر 1341 شاه را مجبور کردند مسئله انجمن ایالتی و ولایتی که از مشروطه تا آن موقع انجام نشده بود که همان شوراهای شهر و روستایی است که ما داریم را اجرا کند، منتها نه به عنوان اینکه این را اجرا کنند تا نمایندگان ملت بیایند ، چون آن موقع انتخابات فرمایشی و دیکتاتورانه بود و مجلس آن زمان در اختیار گزیده های رژیم ستم شاهی و فراماسونری غربی بود .

نایب رییس جبهه پیروان خط امام و رهبری همچنین در مورد تحولات منطقه گفت: در مسئله منطقه خاورمیانه نهضت ایجاد شده در حال عمیق شدن و گسترده شدن است.این نهضت مانند انقلاب ایران به پیش می‌رود همان‌گونه که ما 15 خرداد و مسئله طلاب فیضیه قم را داشتیم آن‌ها نیز به همین صورت مناسبت‌های مختلف را دارند و با توجه به اینکه این قیام‌ها از درون نمازهای جمعه و ... سرچشمه گرفت بر خلاف نظر غربی‌ها این جنبش‌ها کاملا اسلامی است.

وی افزود: باید به حکام این کشورها یادآور شد که سرکوب جواب نخواهد داد و در مقابل اعتراض‌ها را گسترده تر خواهد کرد.غربی‌ها نه از نظر اقتصادی قادر به رفع این مشکلات هستند و نه از نظر سیاسی . برخی بر این عقیده هستند که خیزش‌های ایجاد شده در غرب بر پایه مسائل اقتصادی است اما باید این نکته را یادآور شد که تظاهراتی که انجام می‌شود و شعارهایی که در آن سر داده می‌شود همگی بر علیه نظام لیبرال دمکرات کاپیتالیستی غرب است و این نشان می‌دهد که مردم این کشورها به دنبال یک نظام نجات دهنده الهی می‌باشند و اینجاست که به صحبت‌های امام امت می‌رسیم که اسلام همه جهان را در بر خواهد گرفت.

بادامچیان با بیان اینکه نظامی که امام خمینی ( ره) با بینش بالای خود ایجاد نمود تنها راه نجات و آزادی ملت‌هاست، خاطرنشان کرد: بحران غرب یک بحران نهادینه اجتماعی است که موجب لرزاندن پایه های تفکری لیبرالیسم گردیده است و در ادامه دیر یا زود شاهد بروز سونامی در این حکومت‌ها خواهیم بود.مردم در غرب بیدار شده‌اند و دیگر فریب رفتار بهاصطلاح دمکرات مابانه حاکمان خود را نخواهند خورد.

وی افزود: تحولات منطقه باید فرصتی باشد جهت استفاده اندیشمندان ایران اسلامی برای برنامه ریزی آینده کشور و منطقه ،می‌توان از این حرکات به عنوان فرصت برای کشور استفاده نمود.آمریکا و استکبار جهانی با توجه به اقتدار ایران همیشه در پی ضربه زدن به نظام ما می‌باشد.30 سال است انواع تحریم‌ها را بر ما اعمال نمودند باید توجه داشت که تحریم برخی موارد کشور را دچار مشکل کرده است ولی آسیبی به ایران وارد نشده است و این آمریکاست که آسیب پذیر شده است.

https://shoma-weekly.ir/xKz5P2