سیاسی

ایران تنها نیروی مقتدر منطقه است

رئیس واحد علوم و تحقیقات با بیان این مطلب که تلاش مسئولان و کارکنان این واحد دانشگاهی ایجاد بهترین شرایط تحصیلی و آموزشی برای دانشجویان است، افزود: دانشجویان به عنوان جزئی از بدنه دانشگاه می‌توانند با ارائه پیشنهادات و راهکارهای علمی در بهبود وضعیت دانشگاه موثر باشند.
 دکتر علی عباسپور در مراسم بزرگداشت روز دانشجو و تجلیل از دانشجویان نمونه این واحد دانشگاهی گفت:‌ بعد اصلی حضور شما جوانان در دانشگاه کسب علم و دانش و فراگیری تخصص‌های مورد نیاز کشور برای داشتن ایران اسلامی و پیشرفته در سطح جهان و کشورهای اسلامی است.

وی ادامه داد: بعد دیگر آموزش در دانشگاه، کسب رفتارها و دیدگاه‌های اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و ... بواسطه حضور در محیط‌های دانشگاهی برای آمادگی دانشجویان برای حضور فعال و موثر در جامعه است.

دکتر عباسپور تحصیل خوب و شرکت فعال در نشست‌های فرهنگی و اجتماعی را نشان دهنده قدرشناسی دانشجویان از انقلاب اسلامی، رهبری امام راحل (ره)، پایمردی شهدا و رهبری مقام معظم رهبری دانست و اظهار داشت: دانشجویان با بهره مندی از امکانات موجود و با ارائه پیشنهادات خود می‌توانند در افزایش سطح اندوخته‌های علمی خود تلاش کنند.

وی با اشاره به اینکه ایران تنها نیروی مستقل و مقتدر منطقه محسوب می‌شود که در مقابل اقدامات غیر انسانی داعش ایستاده است، تصریح کرد: اقدامات مقتدرانه ایران در سوریه و عراق در مبارزه با داعش و نیز کسب رتبه‌های علمی در جهان موجب افتخار است.

https://shoma-weekly.ir/Yezlgs