سیاسی

ایران امن در میان منطقه آشوب ثمره فداکاری ایثارگران است

امنیت و آرامشی که امروز ایران اسلامی، آن هم در منطقه ای که در آن آشوب و ناامنی بیداد می کند، ثمره تلاش و فداکاری شهدا و جانبازانی است که در سایه الطاف الهی با نثار جان خود استقلال، عظمت و امنیت این سرزمین را رقم زده اند.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در دومین کنگره «الگوهای جاودانه، اسوه های صبر» گفت: ادای احترام به شهدا، جانبازان و ایثارگران و خانواده آنان وظیفه انکارناپذیر آحاد جامعه است.

به گزارش «ایثار تهران»، دومین کنگره الگوهای جاودانه، اسوه های صبر با حضور بیش از هزار نفر از خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان، مسئوولان آموزش عالی بنیاد شهید تهران، جمعی از مسئوولان نظامی و سیاسی کشور و دانشگاهیان، با صدور پیامی از سوی آیت اله عظمی سبحانی از مراجع تقلید، روز چهارشنبه 5 اسفند ماه در واحد علوم و تحقیقات برگزار شد.

در این مراسم دکتر علی عباسپور رئیس واحد علوم و تحقیقات، با ابراز خرسندی از برگزاری دومین کنگره الگوهای جاودانه، اسوه های صبر و حضور در جمع خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران، گفت: ادای احترام به شهدا، جانبازان و ایثارگران و خانواده آنان وظیفه انکارناپذیر آحاد جامعه است.

وی افزود: امنیت و آرامشی که امروز ایران اسلامی، آن هم در منطقه ای که در آن آشوب و ناامنی بیداد می کند، ثمره تلاش و فداکاری شهدا و جانبازانی است که در سایه الطاف الهی با نثار جان خود استقلال، عظمت و امنیت این سرزمین را رقم زده اند.

عباسپور با بیان اینکه پاسداشت از انقلاب و اسلام، انتظار شهدا از ما است، گفت: فارغ از توجه ویژه به مباحث علمی در مراکز دانشگاهی نظیر واحد علوم و تحقیقات، پیاده سازی فرهنگ اسلامی که معتقدم همان حجاب و اخلاق اسلامی است، از جمله وظایف ما دانشگاهیان است.

وی ادامه داد: یکی از برنامه هایی که به دنبال تحقق آنها در واحد علوم و تحقیقات هستیم، نمایش چهره درخشان اسلام ناب محمدی است که در این راه نیازمند همکاری تمامی اساتید، دانشجویان و نخبگان جامعه هستیم.

https://shoma-weekly.ir/yoqgkd