سیاسی

ایجاد شور انتخاباتی به واسطه نامزد حزبی

توکلی‌بینا در پاسخ به تأثیرگذاری نامزد تشکیلاتی در میزان مشارکت انتخاباتی گفت: مشارکت باوجود نامزد حزبی می‌تواند افزایش داشته باشد البته این امر بستگی به این دارد که وقتی حزبی زمینه و امکانات فعالیت مناسبی داشته باشد اعتماد مردم را جلب و شور انتخاباتی ایجاد کند.
ابوالفضل توکلیبینا عضو مؤسس حزب مؤتلفه اسلامی در خصوص اهمیت حضور احزاب و تشکلها در انتخابات و پاسخگویی نامزد حزبی در قبال وعدههای انتخاباتی گفت: در انتخابات باید تشکلها وارد صحنه شوند، حزب مؤتلفه اسلامی در این زمینه با داشتن سابقه فعالیت، امکانات و چینش نیرو و امکانات در ساختار خدمت و قدرت میتواند وارد عرصه شود.آنچه مسلم است اگر فرد از جانب احزاب باشد میتواند موفقتر عمل کند.

حزب مجموعهای از خرد جمعی است

وی تصریح کرد: حزب مجموعهای از خرد جمعی است و تشکل مسائل و نیازهای کشور و سیاستگذاری داخل و خارجی را در درون خود دارد و این میتواند برای نامزد حزبی بهمنزله یک پشتوانه باشد اما نامزد غیر حزبی فاقد چنین امکاناتی است، طبیعتاً پشت سر نامزد حزبی امکانات و زمینههای فراوانی است اما نامزد غیر حزبی اینگونه نیست چهبسا وقتی این افراد در ساختار قدرت قرار میگیرند بعد از مدتی برای کشور مشکل ایجاد میکنند.

توکلیبینا در پاسخ به تأثیرگذاری نامزد تشکیلاتی در میزان مشارکت انتخاباتی گفت: مشارکت باوجود نامزد حزبی میتواند افزایش داشته باشد البته این امر بستگی به این دارد که وقتی حزبی زمینه و امکانات فعالیت مناسبی داشته باشد اعتماد مردم را جلب و شور انتخاباتی ایجاد کند.

پشتوانه قدرتمند برای نامزد حزبی

وی افزود: حزب مؤتلفه اسلامی بهعنوان یک حزب باسابقه که در کشور بدنه اجتماعی دارد، یک پشتوانه قدرتمند برای نامزد بهحساب میآید.

عضو مؤسس حزب مؤتلفه اسلامی وجود بدنه اجتماعی در سراسر کشور را یکی از مزیتهای مؤتلفه برشمرد و گفت: مؤتلفه اسلامی دفاتر بسیاری در استانهای مختلف دارد و هیچ تشکلی در ایران دارای چنین ظرفیتی نیست. مسلماً این امر پشتوانه نامزد خواهند شد و زمینه خوبی برای نامزد حزبی فراهم میشود و برخلاف نامزد فردی که وعده وعید میدهند و بدون شناخت و آگاهی از شرایط، برای کشور مشکلات فراوانی را ایجاد میکنند این پشتوانه منجر به شناخت و آگاهی نامزد حزبی میشود.

https://shoma-weekly.ir/I5y8Xd