سیاسی

ایجاد دولت اسلامی آرمان شهدای موتلفه بود

نایب رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: با گذشت ۵۱ سال از شهادت جانگداز شهدای حزب موتلفه اسلامی، می‌توان گفت هدف شهدای این حزب به وجود آوردن دولت اسلامی و جامعه نمونه اسلامی بود.
اسدالله بادامچیان ظهر امروز در سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه کاشان با اشاره به اینکه به وجود آوردن یک دولت اسلامی با آراء مردم محقق می‌گردد اظهار داشت: اکنون مقام معظم رهبری فرمودند که باید نظام نوین تمدن اسلامی را در دنیا حکم فرما کرد.

وی به تحقق نظام نوین اسلامی و نیز حاکمیت آن اشاره کرد و افزود: در صورتی که این نظام محقق شود مشکلات حل شده و انقلابی بودن و اقتصاد مقاومتی که معظم له به آن تاکید دارند، پیاده سازی می‌شود.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه اگر بخواهیم سرچشمه بیداری اسلام باشیم باید توجه خود را بر روی جامعه اسلامی و دولت متمرکز کنیم، گفت: در این صورت باید هوشیار باشیم که قسمتی از جامعه سازی به دولت اسلامی و ملت تعلق دارد.

وی تصریح کرد: مردم باید به فردی رأی دهند که پس از پیروزی و روی کار آمدن اقدامات و کارهای خود را در راستای خدمت به مردم، ولایت، روحانیت، مرجعیت و فقاهت پایه گذاری کند.

بادامچیان بیان کرد: اکنون که نظام کمونیستی سوسیالیستی در هم فرو پاشیده و نیز لیبرال دموکراسی کاپیتالیسم غرب رو به نابودی است و در بحران عمیق فرو رفته باید به نظام نوین اسلامی حاکمیت بخشید.

وی با اشاره به اینکه در زمان جنگ تحمیلی دچار تحریم بوده‌ایم، اما در اکنون پیشرفت داشته‌ایم، گفت: مشکلات اقتصادی کشور مختص به تحریم‌ها نیست، از این رو می‌توان گفت مشکلات اقتصادی کشور مرتبط با برنامه‌های اسبق، قبلی و نیز فعلی بوده و درست کردن این برنامه‌های غلط نیازمند افرادی همچون رجایی و باهنر و قاطعیت لاجوردی دارد.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت: عملیات های شهدای مؤتلفه اسلامی در اجرای حکم خدا، اگر چه نتیجه زود هنگام نداشت اما دستاوردهای بزرگی داشت، چرا که آنها ستارگان و انتخاب شدگانی بودند که در راه خدا رفتند و راهی را انتخاب کردند که نتیجه اش حاکمیت اسلام در دوران سیطره کفر و استکباربرجهان است.

به گزارش پورتال خبری کاشان، اسدالله بادامچیان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای 26 خرداد سال 44 شهیدان صادق امانی، محمد بخارایی کاشانی، مرتضی نیک نژاد و شهید صفارهرندی گفت: شهدای مؤتلفه اسلامی کاری کرده اند که امروز بعد از 51 سال از شهادت آنها به یاد این شهدا در سراسر کشور مراسم برگزارمی شود و از آنها تجلیل شود.

وی در جمع مردم کاشان افزود: شهدای مؤتلفه اسلامی که شهادت را براساس فتوای مرجع تقلید خود برای اعدام حسنعلی منصور انتخاب کردند، رژیم طاغوت به قدری از آنها وحشت وهراس داشت که بعد از مجازات حسنعلی منصور مزدور آمریکا و انگلستان، به سرعت و مخفیانه آنها را محاکمه و به شهادت رسانید و خبر اعدام آنها را منتشر نکرد و نگذاشت خانواده آنها شهدای خود را تشیع کنند و در محل دور افتاده ای و در چهار نقطه جداگانه و پراکنده دفن کرد و اجازه سنگ قبر نداد.

بادامچیان گفت: خبرنگار کیهان که آن روز صبح در مراسم اعدام حاضر بود و گزارش می نویسد، شهدای مؤتلفه اسلامی در آخرین لحظات زندگی که با روحیه شاد و پرنشاط و سراسر عبادت و اخلاص به شهادت رسیدند و به لقاء الله پیوستند، اما گزارش خبرنگار کیهان را نگذاشتند چاپ شود، اما 15 سال بعد با پیروزی انقلاب اسلامی مدیر مسوؤل کیهان این گزارش را در اسناد کیهان پیدا کرد و به عنوان یک سند جاودانه برای کسانی که برای خدا کار می کنند منتشرکرد و بسیار هم تأثیر گذار بود.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی با اشاره به اینکه نام شهدای مؤتلفه اسلامی لرزه بر آمریکا و انگلستان انداخته بود افزود: رژیم طاغوت به قدری از شهدای مؤتلفه اسلامی وحشت داشت که اگر کسی درزندان و شکنجه گاههای طاغوت نام آنها را می برد، باید تحمل شکنجه مجدد را می پذیرفت.

بادامچیان گفت: شهدای مؤتلفه اسلامی حمایت مراجع تقلید وقت مرحوم آیت الله گلپایگانی، آیت الله مرعشی نجفی، آیت الله خوئی، آیت الله حکیم و آیت الله یثربی را داشت و دکترحسن روحانی نیز یکی از کارگردان های تحصن طلاب در منازل مراجع به حمایت از این شهدا بود.

به گفته وی، شهدای مؤتلفه اسلامی جوانمردانی بودند که ایمان به خدای تبارک و تعالی داشتند و هر مجموعه ای که ایمان به خدای تبارک و تعالی داشته باشد، خداوند می فرماید ما روز به روز هدایت شان را بیشتر می کنیم.

بادامچیان یادآور شد: ولی امر مسلمین نائب امام زمان، حضرت آیت الله امام خامنه ای نیز در باره این شهدا می فرماید، این شهدای چهارگانه حقیقتا در دوران ظلمات، نور خدا بودند و مصداق نورالله فی الظلمات الارض بودند و درخشیدند و فضا و دلها را روشن کردند و راه را برای خیلی ها روشن کردند.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت: عملیات های شهدای مؤتلفه اسلامی در اجرای حکم خدا، اگر چه نتیجه زود هنگام نداشت اما دستاوردهای بزرگی داشت، چرا که آنها ستارگان و انتخاب شدگانی بودند که در راه خدا رفتند و راهی را انتخاب کردند که نتیجه اش حاکمیت اسلام در دوران سیطره کفر و استکباربرجهان است.

وی افزود: ملت ایران به ویژه نسل جوان کمتر با این شهدا آشنا هستند و ما وظیفه داریم کسانی که در آن دوران که به فرمایش امام راحل، دوران و شرایط رعب و وحشت و انزوا و تنهایی و فشار و هجوم دشمنان اسلام بود وارد میدان مبارزه شدند و به شهادت رسیدند و شهادت آنها که مانند شهادت اصحاب امام حسین(ع) است را باید به مردم به ویژه نسل جوان معرفی کنیم.

بادامچیان با اشاره به اینکه، شهدای موتلفه مجاهدان پاکباخته عارفی بودند، گفت: شهید امانی کسی است که شهید رجائی در دوران ریاست جمهوری با افتخار می گوید من و شهید صادق اسلامی از شهدای هفتم تیر، از شاگردان شهید صادق امانی هستیم.

وی افزود: صادق امانی، انسان پرور و انسان عارف، مجاهد، بیدار وآگاه و انتخابگر و رجایی ساز بود و من که افتخار شاگردی او را دارم می دانم او چه انسانی بودکه مانند لامپ که تاریکی را روشن می کند، وجود انسان های مخاطب خود را نورانی می کرد و این انسان نورانی است که رهبر معظم انقلاب از آن به عنوان مصداق نور الله نام می برد.

به گفته وی، شهیدصادق امانی انسان پاک باخته ای که در خط فقاهت و ولایت و اخلاق وادب و عبادت و تهجّد کم نظیر و بی نظیر بود و توجه اش به خدا به اندازی زیاد بود که نیمه های شب در سلول خودش با خدا راز و نیاز می کرد و از او درخواست هایی داشت.

بادامچیان یادآور شد: شهید امانی انسانی که عواطف انسانی اش هم در عرفان الهی است و هم عارف با عاطفه و با محبت و با اخلاقی بود که وقتی امام در مهرسال 41 در برابر توطئه انجمن های ایالتی ولایتی فریاد اسلام در خطر است را برآورد، شهید صادق امانی و یارانش در مسجد شیخ علی از اولین لبیک گویان به امام بود.

https://shoma-weekly.ir/YsE4ZP