سیاسی

ایثارگری امروز مجهز کردن ایران به پیشرفته ترین تکنولوژی ها است

برای مقابله با سیاستها و برنامه های دشمنان اسلام نیازمند پیشرفته ترین ابزار و تکنولوژی ها هستیم، بنابراین جامعه علمی و دانشگاهی می تواند نقش خود را در این زمینه ایفا کند.
مراسم یادبود شهدای ترور و شهید مدافع حرم مصطفی صادقی دانش آموخته واحد علوم و تحقیقات برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از واحد علوم و تحقیقات، علی عباسپور رئیس واحد علوم و تحقیقات در مراسم یادبود شهدای ترور و شهیدان مدافع حرم گفت: اهمیت و ارزش ایثارگری ها و از جان گذشتگی شهدا به مراتب بیش از تحقیقات، ارائه مقالات و پژوهش های علمی است.

وی افزود: اینکه جوانانی تحصیل کرده از زندگی دنیوی دست می کشند و به فرمان مقام معظم رهبری با ایثار و از جان گذشتگی به دفاع از اسلام، انقلاب و ایران می شتابند، نشان دهنده ارزش والای شهادت است.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد بزرگداشت شهدای ترور اخیر و شهدای مدافع حرم برای آشنایی هرچه بیشتر جوانان با اهداف، عقاید، راه و روش زندگی این ایثارگران است.

عباسپور با بیان اینکه امروز با جنگهای مدرن روبرو هستیم، تاکید کرد: برای مقابله با سیاستها و برنامه های دشمنان اسلام نیازمند پیشرفته ترین ابزار و تکنولوژی ها هستیم، بنابراین جامعه علمی و دانشگاهی می تواند نقش خود را در این زمینه ایفا کند.

وی عنوان کرد: یکی از وظایف ما در واحد علوم و تحقیقات فراهم کردن بهترین شرایط تحصیل برای جوانان بخصوص آنهایی است که با ایثار و از جان گذشتگی به دفاع از حریم انقلاب اسلامی گام نهاده اند.

https://shoma-weekly.ir/yEqfuM