سیاسی

اگر مالک نیستید لااقل تیغ فروگذارید

آقای احمدی نژاد مالک اشترهای زمان ما با جدیت در تلاش اند و تا خیمه معاویه ها مسافتی و زمانی باقی نمانده موشک های غزه به مقر صهیونیست ها شلیک می شود ، پهپادها یکی پس از دیگری فرو می نشینند ، مسلمانان منطقه از متن انقلاب ما پیام های لازم را دریافته و مسیر انقلاب شان با عنوان بیداری اسلامی شکل گرفته است. چنانچه مایل نبودید که شما هم یکی از مالک ها باشید لااقل حساب خود را از صف کسانی که به سوی علی تیغ کشیدند جدا کنید.
عباس پناهی – یکی از داستانهای زیبایی که قرآن برای بصیرت یابی و ولایت پذیری انسانها ترسیم و تبیین فرموده ؛ لزوم تبعیت بی چون و چرای حضرت موسی از جناب خضر علیهما السلام است . موسی (ع) مکلف است تا همراهی خضر کند تا به مراحل بالاتر واصل و به تکامل برسد ولی با کم صبری و « نه چیز دیگر» معترضانه در سه مرحله از اقدامات خضر از او سوال می کند لذا این ملاقات در انتها به فراق منجر میشود. پس عمده ترین درس و پیام این داستان این است که پیش شرط تکامل و لازمه آن ولایت پذیری است. در این خصوص جناب مولوی میگوید:     
                                چون گرفتی پیر  هان تسلیم شو         همچو موسی زیر حکم خضر  رو
                                صبر کن بر کار خضری بی نفاق          تا  نگوید  خضر  رو   هذا  فراق

پیدا است که تمامی نسخه های درمانی قرآن در هر زمینه ای که باشد شفا بخش دردها است ، زمان و مکان نمی شناسد.  بنابراین با عنایت به مطالب فوق تنها راه تفوق عزت مندانه بر دشمنان بخصوص استکبار جهانی این است که با توجه به ولایت پذیری ،  بدون ارشادات و رهبری الهی گونه و حکیمانه مقام عظمای ولایت قدم از قدم برنداریم که اگر غیر از این بشود در دنیا و عقبا متضرر خواهیم بود.

ما برای وصول به اهداف از پیش تعیین شده  دینی و ملی خود باید اساسا نیازهایمان را بشناسیم و به آن مبادرت ورزیم . اما در پاسخ به اینکه لزوم شناخت این نیازها چیست و هدف از این کار کدام است؟  می گوییم هدف ما از شناخت نیازهای امروز  نظام به طور کل دو چیز است :     
 1) ایجاد یک زندگی مطلوب دینی و مذهبی برگرفته از مکتب اسلام که تمامی شئونات انسانی ، اجتماعی ، اخلاقی و سیاسی را در بر دارد و همچنین آماده نمودن بستر مناسب برای ارتقاء موارد مذکور.
2) ایجاد یک حفاظ امنیتی حول مسائل سیاسی و اجتماعی و ملی و نیز استحکام بخشی و تقویت نیروهای بازدارنده در داخل در برابر تعارضات دشمنان.
  برای تحقق اهداف فوق ، در نظام اسلامی ما نیازهای گوناگون حس می شود ولی از همه مهمتر و حیاتی تر ؛ بصیرت افزایی ، صبر ، اتحاد و همدلی است که همه آحاد مردم و بخصوص مسئولین نظام را به این مهم واجب الرعایه ملزم می دارد.
دولت آقای احمدی نژاد با توجه به فراز و فرودهایی که داشته ، به دنبال آن در کارنامه این دولت موفقیت های فراوانی ثبت است. لیکن علاوه بر آن ، معایب و نواقصی هم وجود دارد که از دولت اصولگرا انتظار می رفت در فرصت های اولیه  نسبت به رفع آنها با جدیت و سرعت هرچه بیشتر اقدام نماید   
  اما آقای رئیس جمهور هنوز اقدام جدی و سامان بخش در رفع این معضلات نکرده اند و حتی با مواضع شان در مقابل دیگر قوا و کم رنگ کردن مکتب اسلام در برابر مکتب ایرانی و فاصله گرفتن از خط زلال ولایت و تعصب مفرط نسبت به حلقه انحرافی به خصوص سرحلقه مزبور (با توصیفاتی که در حکم انتصاب اخیر از ایشان داشتند) در تحقق اهداف فوق الاشاره  به سهم خود کوتاهی دارند.
 امروزه که دشمنان این ملت از هر زمان دیگر در ضربه وارد کردن به این ملت و کشور مصمم تر شده اند و با تنگ تر کردن عرصه همچون اعمال فشارها و تحریم های اقتصادی برای ملت ایران از هر کوششی فروگذار نمی کنند و در مقابل از مردم ما پاسخ "هیهات من الذله" میشنوند ، خواص جامعه باید نگذارند تاریخ تکرار شود و نکند در آستانه فتح سنگرهای دشمن ، علی زمان مجبور به کوتاه آمدن بشود.
آقای احمدی نژاد مالک اشترهای زمان ما با جدیت در تلاش اند و تا خیمه معاویه ها مسافتی و زمانی باقی نمانده موشک های غزه  به مقر صهیونیست ها شلیک می شود ، پهپادها یکی پس از دیگری فرو می نشینند ، مسلمانان منطقه از متن انقلاب ما پیام های لازم را دریافته و مسیر انقلاب شان با عنوان بیداری اسلامی شکل گرفته است.  چنانچه مایل نبودید که شما هم یکی از مالک ها باشید لااقل حساب خود را از صف کسانی که به سوی علی تیغ کشیدند جدا کنید.    والسلام


https://shoma-weekly.ir/xk9JUo