سیاسی

اگر حکومت عاجز است اعلام کند تا مؤمنان به وظیفه خود بپردازند

رئیس شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باید در دفاع از ارزشهای اسلامی از مسامحه و بی توجهی دست بردارد و با این شبیخون فرهنگی مقابله کند. نیروی انتظامی نباید بی توجه از کنار این خلافها و هنجارشکنی ها عبور کند.
رئیس شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت: به مناسبت انتخابات ریاست جمهوری و فرآیندهای ناموجه تبلیغاتی آن، بعضی از افراد و گروهک های اجتماعی مبادرت به تشدید هنجارشکنی در زمینه های فرهنگی نموده اند. بویژه پس از انتخابات، موارد متعددی از توسعۀ بی بند و باری و منکرات علنی را شاهدیم ؛ حتی حرمت ماه مبارک رمضان نیز نگهداشته نمی شود و عمدا تجاهر به فسق و روزه خواری می شود.

مهندس سید مصطفی میرسلیم خاطر نشان کرد: دولت موظف است با این یورش ناهنجاری ها برخورد کند . وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باید در دفاع از ارزشهای اسلامی از مسامحه و بی توجهی دست بردارد و با این شبیخون فرهنگی مقابله کند. نیروی انتظامی نباید بی توجه از کنار این خلافها و هنجارشکنی ها عبور کند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: اگر حکومت در مواجهه با این ناهنجاریها عاجز است یا قصد اقدام ندارد، صریحا اعلام کند تا مؤمنان خود در ایفای وظیفۀ امر به معروف و نهی از منکر به اصلاح این نابسامانیهای اخلاقی و فرهنگی و اجتماعی که کیان جمهوری اسلامی را هدف قرارداده است، بپردازند.

https://shoma-weekly.ir/p0d3Bf