سیاسی

اکثر مشکلات در صادرات به دولت برمی‌گردد

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی ب پیرامون موانع صادرات گفت: اکثر مشکلات در صادرات به دولت برمی‌گردد. دولت باید برای صادرات و کارهای دیگری که موجب رونق اقتصادی ما می‌شود همتش را بگذارد.
سید اصغر رخصفت، عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی به مناسبت 29 مهر و روز صادرات پیرامون موانع صادرات به خبرنگار ما گفت: اکثر مشکلات در صادرات به دولت برمیگردد. دولت باید برای صادرات و کارهای دیگری که موجب رونق اقتصادی ما میشود همتش را بگذارد.

کاهلی دولت

وی اشاره کرد: البته توان این دولت بیشتر از این نیست. بهترین حالتش این است که به حساب کاهلی دولت بگذاریم.

این عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی بیان کرد: دولت باید موانع صادرات و سختگیریها در این عرصه را بردارد؛ مشکلات عدیده و موانع اداری موجود را برطرف و صادرکنندگان را تشویق کند.

این عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی اظهار کرد: ایجاد تسهیلات برای صادرات توسط دولت و مجلس یکی دیگر از راهکارهای رونق صادرات است.

مجلس قوانین دست و پا گیر را بردارد

وی در خصوص وظیفه مجلس در افزایش صادرات تصریح کرد: مجلس باید قوانینی را تصویب کند که دست و پا گیر نباشند و قوانین دست و پا گیر را بردارد.

رخصفت اظهار کرد: با قرار دادن تسهیلات برای صادرکنندگان خود مردم جلو میروند و کار را پیش میبرند.

وی در پایان پیرامون ضرورت سودآور بودن صادرات برای صادرکننده که موجب میشود او تشویق به صادرات شود، گفت: این امر دست مجلس و دولت است تا بتوانند تسهیلات لازم را برای صادرات و خرید ارز مورد نیاز صادرکننده و شروع کار او فراهم و مشکلات ارزی را حل کنند.

https://shoma-weekly.ir/ddvDnN