بین الملل

او با همه فرق داشت 84 درصد از اعراب مخالف به رسمیت شناختن دیپلماتیک اسرائیل هستند بزرگداشت شهدای مقاومت در صنعا آمار تجاوزات در آمریکا مردم تعطیلات کریسمس در آمریکا را چگونه گذراندند؟ سگ زرد رقیب شغال

84 درصد از اعراب مخالف به رسمیت شناختن دیپلماتیک اسرائیل هستند

روزنامه صهیونیستی جروزالم پست نوشت: نتایج نظرسنجی از ١۴ کشور عربی نشان می‌دهد که ٨۴ درصد از عرب‌ها با به رسمیت شناختن دیپلماتیک اسرائیل مخالفند. این نظرسنجی از شهروندان قطر، کویت، عربستان، الجزائر، موریتانی، فلسطین، اردن، لیبی، عراق، تونس، لبنان، مصر، سودان و مراکش انجام شده است.

بزرگداشت شهدای مقاومت در صنعا
دولت نجات ملی یمن مراسمی به مناسبت سالروز شهادت فرماندهان محور مقاومت شهیدان سلیمانی و ابومهدی و یاران‌شان برگزار کرد.
به گزارش روابط عمومی انصارالله یمن، «خالد البطش» عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین،«عبدالعزیز بن حبتور» نخست‌وزیر دولت نجات ملی یمن و آیت‌الله «محمد حسن اختری» رئیس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت(ع) از جمله حاضران این مراسم بودند
.

آمار تجاوزات در آمریکا

پایگاه داده ای استاتیستا (Statista) در یک تحلیل آماری در سال 2020 از میزان تجاوزات جنسی در آمریکا از سال 2000 الی 2019 را منتشر کرده است. بر طبق این گزارش در سال 2000 به تعداد 351/979 زن و 14/768 مرد در کشور آمریکا تجاوز جنسیِ اعلام شده ثبت گردیده است! در سال 2018 به تعداد 652/676 زن و 81/956 مرد در کشور آمریکا تجاوز جنسیِ اعلام شده ثبت گردیده است! (در واقع میزان تجاوز به زنان نسبت به سال 2000 دو برابر شده و تأسف بارتر اینکه این آمار در خصوص مردان حدود 5/5 برابر گردیده است!) در واقع در خلال سال 2000 الی سال 2019 به تعداد 6/270/322 زن و 841/049 مرد در کشور آمریکا تجاوز جنسیِ اعلام شده ثبت گردیده است! ذکر این نکته نیز حائز اهمیت است که این آمار، صرفا مربوط به گزارشات ثبت شده است که طبیعتا میزان تجاوزات اعلام نشده چندین برابر این آمار است.



مردم تعطیلات کریسمس در آمریکا را چگونه گذراندند؟

براساس آمارها در طول یک هفته تعطیلات سال نو میلادی در آمریکا بیش از ۶۵۰ نفر بر اثر تیراندازی و خودکشی با اسلحه جان خودشان را از دست دادند.

سگ زرد رقیب شغال

جان بولتون مشاور امنیت ملی اسبق کاخ سفید گفته قصد دارد در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ نامزد شود تا اجازه ندهد دونالد ترامپ بار دیگر وارد کاخ سفید شود.

او با همه فرق داشت

گیلدا مورکرت، فعال زن آمریکایی نوشت: این هفته همگی با هم بار دیگر یاد و خاطره ژنرال سلیمانی را گرامی داشتیم. در کشور من آمریکا هیچ کسی وجود ندارد که جای خالی او دو سه سال پس از فقدانش همچنان احساس شود. ژنرال سلیمانی از همه از جمله از مسیحی‌ها و افراد بی‌دفاع دفاع می‌کرد و از هر جهت یک قهرمان بود. او عاشق مردم و عاشق کودکان بود و به دین و باورهایی که داشت، افتخار می‌کرد. آمریکا در هیچ کجا‌ـ چه برروی خشکی و چه برروی آب‌ـ هیچ شخصیت یا قهرمانی ندارد که با ژنرال سلیمانی قابل قیاس باشد یا بتواند با او رقابت کند. بهترین انتقام از آمریکا این است که هر سال یاد و خاطره ژنرال سلیمانی گرامی داشته شود.

https://shoma-weekly.ir/cCv2fY