سیاسی

اولویت بندی سیاستگذاری ها نباید کاریکاتوری باشد

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به ضرورت اولویت بندی در سیاستگذاری های کشور گفت: ترجیحات سیاستگذاری ها نباید کاریکاتوری باشد.
صالح اسکندری عضو شورای مرکزی حزب موتلفه در جمع مردم استهبان فارس با تاکید بر در نظر داشتن اولویت‌های واقعی کشور در تخصیص منابع به خصوص منابع آزاد شده پس از برجام، افزود: بیکاری تحصیل‌کردگان، اعتیاد،طلاق، حاشیه نشینی و نزدیک به یک میلیون دختر جوانی که به آستانه سن تجرد قطعی نزدیک شده اند در اولویت تخصیص منابع باید قرار گیرد.

وی با اشاره به نوسازی ناوگان حمل و نقل هوایی به عنوان اولین اولویت تخصیص منابع پسابرجام گفت: اولویت بندی منابع نباید کاریکاتوری و هیجانی باشد.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی افزود: برخی دولت ها به گفته مقام معظم رهبری گفتمان انقلاب را زنده کردند اما عده‌ای امروز گفتمان ضدانقلاب را به ریکاوری برده اند.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی و آینده پژوهی ژرفا با اشاره به تلاش بی بی سی و برخی رسانه های ضد انقلاب برای مهندسی انتخابات 7 اسفند و تاثیرگذاری روی نتایج آن افزود: برخی فهرست های مورد حمایت بی بی سی برای رای آوری نیست بلکه طراحان و حامیان به دنبال آن هستند تا برخی افراد خاص در فهرست های اصلی به مجلس خبرگان راه پیدا نکنند.

اسکندری تلاش برای حذف آیت الله ایمانی و آیت الله صفایی بوشهری در استان فارس و قرار ندادن نام این دو روحانی در فهرست های موازی را نمونه ای از این تلاشها برشمرد.

وی با اشاره به تلاش ضد انقلاب برای رای نیاوردن آیات جنتی، مصباح و یزدی در فهرست تهران گفت: همه این تلاشها برای اعتبار زدایی از جامعتین و هدف گرفتن اصل ولایت فقیه است.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی افزود: چگونه است که فهرست مورد حمایت بی بی سی مورد حمایت همزمان محکومین و متهمین زندان اوین هم هست.

صالح اسکندری در ادامه به ظرفیت های بی نظیر شهرستان استهبان در اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و تصریح نمود: صنایع فراوری در بزرگترین انجیرستان دیم جهان یک ضرورت راهبردی است.

وی افزود: نماینده آینده این شهر باید بتواند زعفران منحصر به فرد استهبان را به ایران و جهان معرفی نماید. اسکندری همچنین به خاک رس دشت استهبان اشاره کرد و افزود: این خاک را می توان در صنایع سرامیک و کاشی سازی به کار گرفت و اقتضای اقتصاد مقاومتی پرداختن به همین ظرفیت هاست.

https://shoma-weekly.ir/EIgbQm