سیاسی

اورپا در جنگ روانی علیه ایران همراه آمریکا است

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی معتقد است: آنچه مسلم است آمریکا از تمام ابزارهای خود برای فشار بر ایران به منظور تغییر رفتار کشورمان استفاده کرده و اروپا نیز در این مسیر با آمریکا همراهی می کند.

حمید رضا ترقی در گفت و گو با خبر فوری، با بیان اینکه اقدام منافقین با همکاری آمریکا و اروپا در برگزاری نشست سالانه منافقین در ادامه جنگ روانی آمریکا علیه ایران است گفت: آنها به دنبال این هستند که در داخل کشور نسبت به نا امنی داخلی ترسی را در مردم ایجاد کرده همچنین محاسبات مسئولان کشورمان را تحت تاثیر قرار دهند.

وی تصریح کرد: آنچه مسلم است آمریکا از تمام ابزارهای خود برای فشار بر ایران به منظور تغییر رفتار کشورمان استفاده کرده و اروپا نیز در این مسیر با آمریکا همراهی می کند.

این فعال سیاسی حضور عوامل آمریکایی و برگزاری نشست منافقین در یکی از کشورهای اروپایی را در ارتباط با ایجاد جنگ روانی آمریکا و اتفاق نظرشان با اروپا در این مورد عنوان کرد.

ترقی با بیان اینکه مردم کشورمان ماهیت منافقین را شناخته و به دشمنی آنها پی برده اند تصریح کرد: منافقین موجب شهادت ایرانیان بسیاری شده و به ملت و کشور خیانت می کنند، به همین دلیل ادعاهای آنها مورد باور نیست. چرا که دروغ آنها همان جنگ روانی در جهت ترساندن مردم است. در حالی که مردم کشورمان از این نوع تهدیدات هراسی ندارند.

https://shoma-weekly.ir/HdSldS