سیاسی

ان شاءالله دنیا بدون امریکا زندگی خواهد کرد

عضو جامعه روحانیت مبارز تاکید کرد: تمام ارگان‌ها وزارتخانه‌ها و غیر دولت باید متوجه باشند و جلوی نفوذ دشمن را بگیرند‌ و ما نباید با هر لبخندی که آنها بزنند و چهار تا آبنبات به ما بدهند فریب آنها را بخوریم.
حجت‌الاسلام و المسلمین جعفر شجونی عضو جامعه روحانیت مبارز در گفت و گو با خبرنگار سیاسی تهران نیوز؛ اظهار داشت: مذاکره با اعمال شایستگی قدرت فرق دارد این شایستگی ایران را می‌رساند که در منطقه قدرتمند است، و نرمش قهرمانانه ای دارد.

وی در ادامه عنوان کرد: ایران از موضع قدرت برای اینکه به جنجال های سوریه ساماندهی داده شود در این نشست شرکت کرد. آن‌هم برای کمک به سوریه وگرنه مذاکره ایرانی‌ها با امریکایی‌ها با و دیگران و عربستانی‌ها، به‌هرحال بحث شود در مورد داعشی که در سوریه جنایت می‌کند یا مخالفانی که می‌خواهند بشار اسد نباشد و ارتشی برای خودشان درست کردند.

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: بهر حال اینطور جلسه‌ها فرق دارد با مذاکراتی را که سودش را امریکا ببرد اینجا سودش سوریه باید ببرد سوریه در خط مقدم جنگ با اسرائیل است و می‌خواهند سوریه را مثل اردن بی خاصیت بسازند ایران می ره و تلاش می کند که نه مردم سوریه باید تکلیف مملکت خودشان یا رهبر خودشان تعیین بکنند.

حجت‌الاسلام شجونی افزود: اینطور بحث ها فرق دارد با مذاکره چون آنان ما را متهم کرده بودند ما داریم اتم می‌سازیم این مذاکرات ما لازم بود ولی حالا یقین کردند که نه آقا مرجع ما و رهبر ما تحریم کرده بمب اتم را و ساختن آن را حرام می‌داند.

وی با بیان اینکه آن ها با تغییرها متوجه شدند که ایران دنبال بمب اتم نیست تصریح کرد: بااینکه خودشان همچون اسرائیل بمب امریکا در ناکازاکی هیروشیما بمب آتن استعمال کرده. و کلی مردم را کشته «رطب‌خورده کی منع رطب کند» کسی که امروز خودش یک کیلو خرما خورده به من و شما می گوید خرما نخورید ضررش زیاده این‌ها بازی هست که ایران توجه دارد. آن مذاکره یک چیز دیگری است.

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: در این نشست عربستان و امریکا نتوانستند از قدرت ایران سوء استفاده کنند. از طرفی رهبر ما هم اشراف دارند و داور بزرگ این انقلاب هستند و حقایق را خوب متوجه می شوند.

حجت‌الاسلام شجونی تاکید کرد: تمام ارگان‌ها وزارتخانه‌ها و غیر دولت باید متوجه باشند و جلوی نفوذ دشمن را بگیرند‌ و ما نباید با هر لبخندی که آنها بزنند و چهار تا آبنبات به ما بدهند فریب آنها را بخوریم.

وی همچنین اظهار داشت: زیر این آسمان امریکا دو چیز می‌خواهد یکی نفت و دیگری اسرائیل. ثابت هم شده در کودتای ۲۸ مرداد این‌ها چه کردند روزی ۶ میلیون نفت را به قیمت بشکه ای یک و نیم دلار بردند تا یازده دلار و نیم یعنی از هشت مرداد ۳۲ تا ۲۲ بهمن ۵۸ روزی شش میلیون بشکه نفت بردند. پس امریکا نفت می‌خواهد بعد هم اسرائیل را می‌خواهد.

عضو جامعه روحانیت مبارز ادامه داد: ما باید هوشیار و بیدارباشیم حواسمان جمع باشد امریکا پلید پوچ و پلشت است منافقین می گویند ما ۱۷۴۰۰را ترور کردیم امریکا می گوید نه من شمارا از لیست ترور خارج کردم، شما تروریسم نیستید.

حجت‌الاسلام شجونی در پایان خاطرنشان کرد: امریکایی هایی که به کشته‌شدگان عربستان می گویند شهید، اما به کشته‌های یمنی یک کلمه شهید نمی گوید همین کار را در بحرین هم کرد آیا خاورمیانه امنیت دارد یا اصلاً امنیت ندارد چه بلایی سر لیبی آوردند و لیبی را با خاک یکسان کردند اینان قصدشان این است که مثلاً چاه‌های نفت بیفتد دست داعشی ها. این‌ها مسائل زود گذرِ و ان شاءالله ملت‌ها بیدار و قیام می‌کنند و همان طوری که امام راحل دلشان می‌خواست ان شاءالله دنیا بدون امریکا زندگی خواهد کرد.

https://shoma-weekly.ir/eGMjgY