سیاسی

انگلیس باید رسما عذرخواهی کند

حداقل کاری که باید کرد یک پاسخ قاطع به انگلستان داد و تا موقعی که رسما عذر خواهی نکردند در مذاکرات شرکت نکنیم
حسن غفوری فرد گفت : مقام معظم رهبری تصمیم گیری درباره مذاکرات می گیرند و اینکه با ۱+۵ مذاکرات داشته باشیم یا خیر جزء سیاست های کلی نظام است که تصمیمش با رهبری است.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی افزود : من شخصا از ابتدا مذاکره با ۱+۵ مخالف بودم چه برسد به انگلیس ، چون امید زیادی به این مذاکرات نداشتم و همانطور که مقام معظم رهبری گفتند ما به آمریکا و دوستانشان اعتمادی نداریم.

نماینده سابق مجلس با بیان اینکه به نظرم انگلستان در ایران به اندازه کافی جنایت کرده که پرونده اش برای همه انسان ها سیاه است ، تصریح کرد : کسانی که خودشان بیشترین بمب هسته ای دارند صلاحیت این را ندارند که درباره محدودیت هسته ای صحبت کنند و من فکر می کنم اگر ایران هم بخواهد مذاکره کند باید با شورای امنیت و سازمان ملل که یک سازمان رسمی است مذاکره کند نه با پنج گروه زیرا اینها که نماینده تمام دنیا نیستند و سازمان ملل یک ساز.مان رسمی است و باید با آنها مذاکره کرد.

این کارشناس مسائل بین الملل در گفتگو با تابش کوثر افزود : به نظرم حداقل کاری که باید کرد یک پاسخ قاطع به انگلستان داد و تا موقعی که رسما عذر خواهی نکردند در مذاکرات شرکت نکنیم.

https://shoma-weekly.ir/9uuHwj