سیاسی

انواری: یتیم تکریم می‌خواهد نه طعام

سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) با بیان این که احیاء عزت و کرامت انسانها در اولویت اقدامات این نهاد مردمی است، تصریح کرد: شهدا به عنوان الگوی ما خون خویش را در راه احیاء عزت و کرامت انسان اهداء کردند.
حسین انواری در دومین نشست تعامل این نهاد با موسسات خیریه و مراکز نیکوکاری سطح استان فارس اظهار کرد: مراکز نیکوکاری به عنوان محفل انس مردمی می توانند در محلات با در نظر گرفتن نیازها و اولویتهای ساکنین آن محل در مسیر توجه به عزت و کرامت انسانها حرکت کنند.

وی افزود: ضرورت دارد مساجد و مراکز نیکوکاری محله در محلات نسبت به فقیریابی و توجه به احتیاجات مردم توجه ویژه‌ای داشته باشند.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) در بخش دیگری از سخنانش خاطرنشان کرد: تکریم به عنوان یکی از تعالیم دینی دارای اولویت بوده و رشد وتعالی انسان ها درآن نهفته است.

انواری با بیان این که یتیم تکریم می‌خواهد نه طعام، ادامه داد: باید خلا عاطفی در یتیم پر بشود، یتیم نباید احساس کوچکی، تنهایی و ذلت کند.

عضوی شورای مرکزی کمیته امداد امام خمینی (ره) نیت خالص و قلب طاهر را دوشرط ورود به ضیافت الله بیان کرد و گفت: ماه مبارک رمضان افضل ساعات و ایام سال است و ضروت دارد انسانها برای ورود به این ماه پرفیض و برکت آمادگی روحی و جسمی داشته باشند.

به گفته انواری، رمز موفقیت و کلید پیروزی انقلاب اسلامی ایران در پیوند دلهای انسانها بوده است که بالاترین نقش را در ارائه خدمات اجتماعی دارد.

https://shoma-weekly.ir/LX3bDS