سیاسی

انواری: حمایت از محرومان نباید پوشش باشد

ما معتقدیم که تفکراتی که منطبق بر ایدئولوژی دینی و الهی است،می تواند همدردی و دیگردوستی را به درستی معنا کند و در صحنه عمل پیاده شود.
حسین انواری در دیدار با تعدادی از خیران کشورهای اروپایی گفت: ما معتقدیم که تفکراتی که منطبق بر ایدئولوژی دینی و الهی است،می تواند همدردی و دیگردوستی را به درستی معنا کند و در صحنه عمل پیاده شود.

وی سرچشمه محبت کردن و احترام گذاشتن به دیگران و ایثار و احسان را خداوند متعال عنوان کرد و افزود:چنانچه کسی به این سرچشمه متصل نباشد،قادر به رعایت به حقوق دیگران نخواهد بود.

وی با اشاره به رفتارهای دوگانه مدعیان حقوق بشر،اظهار کرد: ظلم به دیگران و ضایع نمودن حقوق مردم با تظاهر و شعائر تامین حقوق انسانها همخوانی ندارد. ما باور نداریم که بسیاری از سازمانهای حمایتی در سطح بین الملل برای حمایت از انسانها فعالیت می کنند؛ بلکه بیشتر آنان به صورت نمایشی است و حمایت از محرومان و مظلومان پوششی برای اهداف دیگر آنان است.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با تاکید بر جذب قلوب انسانی در حوزه تکریم انسانها،ادامه داد: برای جذب قلوب و تاثیر گذاری در آن با نگاه الهی باید وارد صحنه شد تا به اعتماد سازی منتهی شود؛در اعتماد مشارکت معنا پیدا می کند و قبول مسئولیت صورت می گیرد و منجر به ایجاد تعهد و ایجاد و افزایش همبستگی مردمی می شود.

وی ریاکاری و منت گذاشتن،تحقیر کردن و قدرت طلبی را از جمله آسیبهای وارده به امور خیر عنوان و بر مراقبت از آن تاکید کرد.

https://shoma-weekly.ir/LnBDwP