سیاسی

انقلاب دوم بر اساس منطق جهاد کبیر بود

عد از برقراری نظام جمهوری اسلامی، امام خمینی (ره) با وجود تمام دخالتها و خیانتهای آمریکا روابط دو کشور را قطع نکردند تا زمانی که تبانی کشور آمریکا با دولت بازرگان آشکار شد و دانشجویان طی اقدامی کاملا منطقی و نه احساسی به خط سازش با آمریکا پایان دادند و همین موضوع باعث شد امام (ره) تسخیر لانه جاسوسی را انقلاب دوم بخواند.
نایب رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: تنها در صورتی روابط ایران و آمریکا پایدار خواهد ماند که آمریکا، کشور ایران اسلامی را با اقتدار کامل و اقتصاد مقاومتی خود و استقلال کامل بپذیرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، اسدالله بادامچیان نایب رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفتگو با برنامه "رویداد" از رادیو گفتگو عنوان کرد: آمریکا در نظر دارد ایران را زیر سلطه ی خود داشته باشد و مسلم است که هیچگاه ایران این موضوع را نخواهدپذیرفت .

وی در ادامه افزود: تنها در صورتی روابط ایران و آمریکا پایدار خواهد ماند که آمریکا، کشور ایران اسلامی را با اقتدار کامل و اقتصاد مقاومتی خود و استقلال کامل بپذیرد و هیچ دخالتی در ایران نداشته باشد، در صورت اتفاق این موضوع روابط بین ایران و آمریکا روابط دو قدرت قوی خواهد بود .

رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی خاطر نشان شد: بعد از برقراری نظام جمهوری اسلامی، امام خمینی (ره) با وجود تمام دخالتها و خیانتهای آمریکا روابط دو کشور را قطع نکردند تا زمانی که تبانی کشور آمریکا با دولت بازرگان آشکار شد و دانشجویان طی اقدامی کاملا منطقی و نه احساسی به خط سازش با آمریکا پایان دادند و همین موضوع باعث شد امام (ره) تسخیر لانه جاسوسی را انقلاب دوم بخواند.
https://shoma-weekly.ir/OAdI4v