سیاسی

انقلابمان تمام نشده است

پیام روشنگرانه مقام معظم رهبری به جوانان اروپایی نمونه‌ای از صدور انقلاب اسلامی است.
به گزارش خبرگزاری فارس ، حجت‌الاسلام محمد خرسند با گرامی‌داشت فرارسیدن دهه پرفروغ فجر انقلاب در سخنانی اظهار داشت: پیام روشنگرانه مقام معظم رهبری به جوانان اروپایی پس از حوادث اخیر و هتاکی مجله فرانسوی به پیامبر عظیم‌الشأن اسلام(ص) و موج اسلام‌ستیزی غرب در فضای مجازی بسیار انعکاس خوبی داشته است.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: مقام معظم رهبری در پیام خود از جوانان، روشنفکران و تحصیل‌کردگان غرب خواست اسلام را از طریق منابع اصیل و مأخذ دسته اول یعنی قرآن کریم و زندگی پیامبر اسلام بشناسند، نه از طریق برخی رسانه‌های مغرض آن را مطالعه کنند.

امام‌جمعه کازرون پیام مقام معظم رهبری را تلنگری به وجدان و احساسات دست‌نخورده غربی که تحت تأثیر رسانه‌های بیگانه قرارگرفته‌اند، عنوان کرد و متذکر شد: برخی از جوانان غربی به علت گرفتن آدرس اشتباه به گروهک‌های تروریستی تکفیری و داعش پیوستند که امیدواریم این پیام تأثیرات خوبی در افکار و اندیشه اسلام‌خواهی جوانان غربی داشته باشد و آدرس خود را از پیام معظم‌له دریافت کنند.

خرسند فرارسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی را گرامی داشت و تصریح کرد: انقلاب ما، انقلابی اسلامی و مردمی و با محوریت مرجعیت عالی‌قدر امام راحل صورت پذیرفت و این حرکت در حال حاضر تمام نشده و همچنان ادامه دارد.

این مقام مسئول، حفظ و حراست از انقلاب اسلامی، دوری جستن از انحراف‌ها و جهت‌گیری‌هایی که منتهی به افراط‌وتفریط می‌شود را از اهم وظایف ما در ادامه انقلاب در حال حاضر برشمرد و اذعان داشت: ریزش و رویش در انقلاب‌ها امری طبیعی است و در زمان پیامبر اسلام هم همین امر بوده و بسیاری از افراد در ادامه راه از پیامبر اسلام(ص) و امیرالمؤمنین علی(ع) جدا شدند.

خرسند ادامه داد: در انقلاب اسلامی جریان حق و باطل منتسب به افراد نیست، بنابراین در این راستا نباید فقط ریزش‌ها را ببینیم، بلکه باید رویش‌ها را که توسط جوانان رقم می‌خورد را مشاهده کنیم.

وی گفت: در برخی محافل سیاسی شعار جدایی دین از سیاست به گوش می‌رسد و یا گفته می‌شود اوضاع دنیا عوض‌شده، ما نیز باید دست از شعار و مرگ گفتن به قلدران دست بکشیم که به این دسته افراد باید گفت آیا سال 56 و پیش از آن سال 46 اوضاع طبق نظر ما بود که الآن عوض‌شده است.

امام‌جمعه کازرون تصریح کرد: تا استکبار و استعمار و رفتار قلدرمنشانه توسط برخی از کشورها ادامه دارد ما دست از شعارهای خود برنمی‌داریم و هرسال کوبنده‌تر از سال‌های پیش آن‌ها را سر می‌دهیم.

خرسند از مردم انقلابی و همیشه در صحنه این شهرستان خواست سی‌وششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را امسال باشکوه‌تر از سال‌های پیش برگزار کنند.

وی به مذاکرات 1+5 با جمهوری اسلامی اشاره کرد و متذکر شد: چند سال است دنیای غرب به مذاکره ادامه می‌دهد و تجربه نشان داده که این مذاکره به نتیجه نخواهد رسید و هرچه ما کوتاه‌تر بیاییم آنان پرروتر می‌شوند.

امام‌جمعه کازرون با اشاره به پیروزی حزب‌الله لبنان در تلافی از رژیم پلید صهیونیستی گفت: این عملیات قهرمانانه بیانگر این بود که دیگر دورانی که اسرائیل هر غلطی می‌کرد و بعضی از کشورها جرئت جوابگویی نداشتند، گذشته است.

خرسند اظهار امیدواری کرد در قدم بعدی اقدامات حزب‌الله بسیار کشنده‌تر و قاطع‌تر خواهد بود.

وی در پایان گفت: بنا به فرموده مقام معظم رهبری فتنه خط قرمز نظام است، بنابراین هر مسئولی در هر سمتی که باشد اگر از آن عدول و از فتنه‌گران حمایت کند، مسئولیت آن مشروعیت ندارد.

امام‌جمعه کازرون از دولت و استاندار این استان خواست به شعار اعتدالی خود پایبند باشند و از افراطیون تندرو این جناح و آن جناح حمایت نکنند، چراکه مردم به شعار اعتدال رأی داده‌اند.

https://shoma-weekly.ir/jvtfff