سیاسی

انسداد بیداری اسلامی از سرچشمه را دنبال می کنند

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت: سکوت در برابر حملات دیپلماتیک دشمن ما را در موضع ضعف قرار می دهد. انتظار ما از دولتمردان پاسخ در همان سطح دیپلماتیک و دفاع جدی از آرمانهای انقلاب اسلامی است.
محمد مهدی اسلامی در گفتگو با شبکه خبر دانشجو، در واکنش به سخنان ارنست مونیز که گفته بود «همه ما خواهان آن هستیم که ایران رفتارش را درباره حمایت از تروریسم و همچنین نقض حقوق بشر و لفاظی‌های بسیار نامناسب درباره آمریکا و اسرائیل تغییر بدهد. » گفت: برای تحلیل این سخنان باید به پارادایم تولید پیام بازگشت، زبیگنیو برژینسکی سالها قبل یکی از سه ستون اصلی ژئواستراتژی امپریالیستی نوین آمریکا را جلوگیری از ائتلاف آنچه وحشیان می خواند، با یکدیگر دانسته بود.

وی در تشریح این سخن گفت: برژینسکی از برجسته‌ترین استراتژیست های آمریکا است که نقشی ویژه در رساندن آمریکا به رفتار امروز سلطه جویانه آن دارد. او با این ادبیات قرون وسطایی خواهان ممانعت از اتحاد ملتهای تحت استثمار و ستم است.

اسلامی تصریح کرد: این خواسته نقطه مقابل آرمان انقلاب اسلامی است که منجر به تشکیل گروه های مردمی در منطقه و جهان در مقابله با صهیونیسم و استکبار شده است و بیداری اسلامی علیه دست نشاندگان نظام سلطه را در سالهای اخیر به نمایش گذاشت. از این رو آنها خواستار بستن این سیل مردمی از سرچشمه آن هستند.

وی افزود: آنها به صراحت اعلام کرده اند که تحریم و فشار اقتصادی بر ایران برای کاهش نفوذ در کشورها و منطقه است و اصرار به ارائه چهره سازشکار از ایران برای دلسرد کردن دلبستگان ایران است.

مدیر مؤسسه مطبوعاتی شما با اشاره به سیاست رسانه ای استعمار نوین در تغییر ارزشها خاطر نشان کرد: آنها با بمباران خبری سعی به تحمیل کلیشه های دروغین خود به دنیا به عنوان ملاک سنجش دارند؛ با معیار آنها ایران که قربانی تروریسم است حامی ترور نشان داده می شود و آمریکا که سرچشمه خشونت و خونریزی است، فرشته نجات معرفی می شود.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی یادآور شد: منظومه فکری انقلاب اسلامی معنای صحیح مفاهیمی همچون تروریسم، حقوق بشر و مردم سالاری را به دنیا عرضه کرده است و واکنش به هنگام مسئولان برای صیانت از این مفاهیم مورد انتظار است. وقتی وزیر انرژی آمریکا در حوزه غیرمرتبط کاری خود به ایران حمله می کند، قطعا دکتر صالحی که تجربه حضور در عرصه دیپلماسی را هم دارد توان پاسخگویی مقتضی به ادعاهای او را دارد. سکوت مسئولین ما موجب تثبیت ادعاهای آنها خواهد شد.

https://shoma-weekly.ir/pkf5XS